Ads: (Please Click!)

Saturday, February 21, 2009

Wayang?


petang tadi semasa on the way balik ke Kemaman, aku dapat satu mesej daripada org yg cukup aku kenali..

"nak ajak abg pegi tengok wayang.. cite upin dan ipin.. family smua dah tengok dah..adik je blom tengok.."

amboi.. blom sampai KL lagi dah ada 'jemputan' ke? dari sape? eh mne leh bgtau.. rahsia..! hahaha.. xde la.. mesej ni datangnya dari adik angkat aku yg sekarang ni bekerja di Gombak.. dah lama dia plan nak jumpa 'abg'nya ni.. aku plak dulu mmg planning nak keje di KL.. tp hampa sebab rakan2 seperjuangan tak ikut plan yg dirancang pada mula.. lepas tu tak jadi la aku keje di KL.. ada la lebih dari 3 company offer aku utk keje.. semua aku tolak dan cancel sebab takde partner.. bodo kan? kerana member, aku tolak smua offer keje.. dipendekkan cerita, kebetulan adik angkat aku ni online 2 hari lepas dan buzz aku kat YM.. so kitorg borak2 la pasal kehidupan masing2.. dah lama tak sembang.. so aku alert adik angkat aku ni awal2 yg aku nak pegi dan stay KL dalam masa sebulan lebih.. bukan main seronok dia nak jumpa aku neh.. aku? suka la jugeeeeeeeeeeeeee.. ngehngehngeh..!

bukan tu saje.. kawan2 di Jasper dlu pun aku nak jumpa jugak.. cam Nas.. chUNk.. nOrway dan laen2 lagi.. rindu? yaaa.. rindu giler kat diorg.. dengar cerita diorg busy sangat ngan keje and projek yang diorg kene handle.. kesian.. xpe2.. sabar ek wahai kawan2 ku.. anggaplah ini ujian dan pengalaman utk korg..

** jupe mung dinung! (jumpa korg di sana..!)

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
0 Comments


0 Orang Kentut Madu:

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger