Ads: (Please Click!)

Thursday, October 20, 2011

Wanita Terkejut Apabila Diberitahu Dia Mempunyai Buah Zakar @ Testis!


Taiwanese woman finds out she has testicles

Sin Chew Daily melaporkan bahawa seorang wanita Taiwan terkejut apabila pakar sakit puan memberitahunya bahawa dia mempunyai buah zakar (testis).

Wanita yang berusia 34 itu memutuskan untuk berunding dengan pakar selepas dia mengalami sakit di kawasan kemaluannya. Ini adalah kali pertama beliau mendapatkan rawatan dari pakar sakit puan walaupun dia tidak pernah mengalami haid dalam hidupnya.

Hasil dari pemeriksaan juga mendapati bahawa wanita itu tidak mempunyai rahim. Apabila ditanya mengapa dia tidak mendapatkan rawatan atau nasihat perubatan tentang masalah haid, wanita itu tidak dapat menjawab.

(Sumber)

Aduka: Aduh! Tu tandanya yang kau tu berjantina khunsa! Hahaha.
PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
4 Comments


4 Orang Kentut Madu:

cik bulan said... [Reply]

eeh..eehh..kenapa ade gambar??hahaha

Unknown said... [Reply]

erk? seram! -.-

IxoR@ said... [Reply]

omagaddd...

baru tau mesti terkejut...

Anonymous said... [Reply]

Itulah sebabnya bila insan dan keliru. Bapak imam pun anaknya ada yang jadi bapok atau tomboy. Keliru kerana mengatakah tuhan itu Allah. Tuhan bukan Allah. Allah adalah Allah. AL LAH dalam bahasa arab bererti IA ADA. Jadi TUHAN ITU ALLAH menjadi TUHAN ITU IA ADA. Jadi yg ada adalah tuhan BUKAN Allah. Awas syirik yg halus ini..

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger