Ads: (Please Click!)

Wednesday, October 12, 2011

6 Tahun Ariel Sharon Terlantar Seperti Mayat Hidup!


Ariel Sharon admitted hospital

Salam.

Pasti ramai di antara kita yang kenal dengan nama Ariel Sharon. Siapakah beliau? Beliaulah bekas Perdana Menteri Israel yang disifatkan manusia paling kejam pada abad ini. Sepanjang pemerintahan beliau, sudah hampir 4 billion umat Islam di Palestin terbunuh, termasuk golongan wanita dan kanak-kanak. Ya. 4 billion! Kini beliau dikatakan sakit tenat di sebuah hospital di Israel.

Ini fakta yang dipetik dari Facebook:

Semua kita tahu mengenai cerita Kamal Artaturk yg mati secara terhina sehingga bumi tidak menerimanya. Namun manusia terus berani menentang Allah. Terbaru Allah buktikan kekuasaannya seperti berlaku di zaman Firaun dan Qarun yg mana kedua mereka mati dlm keaiban. Ariel Sharon telah byk merosakkan bumi Palestin. Banyak air mata yg mengalir kerana kezalimannya dulu. Hari ini, Ariel Sharon bagaikan mayat hidup selepas 4 tahun koma. Sehinggakan media di seluruh dunia malu untuk menerbitkan gambar keadaannya. Kini Ariel Sharon yg berusia 82 tahun dikatakan mempunyai berat sekitar 15 kg sahaja. Doktor yg merawatnya mengatakan Ariel Sharon akan terus koma sehingga 90 tahun. Dia dirawat di Hospital Hadassah di Jerussalem dan kemudian di Chaim Sherba Medical Center. Difahamkan Sharon telah dimasukkan ke bilik pembedahan untuk menyambung bahagian ususnya yg membusuk dan merebak ke seluruh bahagian lain. Beliau dah jadi umpama mumia firaun. Terpenjara dalam jasad yang sudah membusuk. Subhanallah.

Di bawah ini adalah imej di mana beliau sedang bertarung nyawa di hospital tersebut.


Ini pula petikan dari Majalah Qiblati, vol.01/no. 09/Mei-Juni 2006 terbitan Jeddah, KSA:

Diberitakan bahawa para doktor di Hospital Hadassah telah memasukkan Ariel Sharon (Bekas PM Israel yang Yahudi) ke ruang operasi untuk dilakukan pembedahan.

Ia memiliki luka membusuk dan tidak sedarkan diri selama beberapa minggu. Operasi tersebut dilakukan untuk menyambung bahagian-bahagian ususnya yang telah membusuk dan telah menyebar ke bahagian tubuh lain. Demikianlah kita saksikan keadaan musuh Allah Subhanahu Wata’ala dan musuh islam yang gemar menumpahkan darah.

Penyumbatan yang terjadi di otaknya menyebabkan kerosakan seluruh tubuh. Ini sebagai akibat penindasannya terhadap umat Muhammad Shalallahu alaihi wassalam yang berlangsung terus menerus siang dan malam.  Akhirnya ia menderita  kelumpuhan di seluruh tubuhnya dan tidak mampu menggerakkannya walaupun hanya  menggerakkan mata.

Dialah yang memimpin para tentera untuk menyerang Sinai dan Lebanon. Ia juga yang menyembelih para tawanan Mesir!

"Saat ini dia tidak sedar sama sekali dan tidak mengetahui sekelilingnya."

Akhirnya Allah Subhanahu Wata’ala memperlihatkan kepada kita keadaan thaghut yang suka menumpahkan darah ini dengan ayat-ayat Allah Subhanahu Wata’ala yang agung, iaitu membusuknya jasad sedangkan ia masih hidup. Demikianlah, mereka (para doktor) akan mengamputasi anggota tubuhnya satu demi satu hingga terakhir sedangkan ia masih hidup.


Benarlah firman Allah SubhanahuWata’ala : 

"Kami akan memperlihatkan kepada mereka tanda-tanda (kekuasaan) Kami di segenap ufuk dan pada diri mereka sendiri, sehingga jelaslah bagi mereka bahwa al-Qur’an itu benar" (Fushilat:53)

Difahamkan, perdana menteri Israel yang ke-11 ini pertama kali diserang penyakit strok pada 18 Desember 2005. Walaupun Ariel Sharon selepas itu dikeluarkan dari hospital, beliau sekali lagi dimasukkan ke unit rawatan rapi kerana diserang strok buat kali kedua pada 4 Januari 2006. Sejak tarikh itu sehingga kini, beliau tidak sedarkan diri, seterusnya beliau kini tidak ubah seperti mayat hidup yang terlantar! Ariel Sharon hanya menunggu masa untuk menghembuskan nafasnya yang terakhir. Baca secara terperinci DI SINI.

Anda juga boleh baca di blog Belalang Hijau Perisik. Klik DI SINI.

Begitu hebat balasan dan azab yang diturunkan oleh Allh swt kepada pemimpin yang kejam di atas muka bumi ini.

Aduka: Padan muka kau Sharon! Neraka jahannam la tempat kau!
PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
4 Comments


4 Orang Kentut Madu:

Rara. said... [Reply]

padan muka!

SHaRKFiQ SSM said... [Reply]

Alhamdulillah.. he deserve to bear that punishment~

kizmyself said... [Reply]

masa untuk merasai apa yg telah dia buat..

Aduka said... [Reply]

@SHaRKFiQ SSM

totally agree!

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger