Ads: (Please Click!)

Saturday, October 22, 2011

Gambar Dan Video Penahanan Mutassim Anak Gaddafi Pula Tersebar!


Duduk bersandar pada dinding sambil menghisap rokok, meneguk beberapa kali air minuman mineral botol besar, pakaian dalam (singlet) berlumuran darah. Lelaki ini adalah anak kepada bekas pemimpin Libya Muammar Gaddafi, Mutassim Gaddafi.

Klik gambar atau foto-foto di bawah untuk paparan yang lebih jelas.



Mutassim, seorang pegawai tentera kanan dan penasihat keselamatan, kemudian telah digambarkan masih hidup dan berbaring di atas sofa. Saluran TV kerajaan Libya menyiarkan Mutassim berbaring dan merokok dalam bilik yang kelihatan seperti sebuah hospital.

Kemudian disusuli gambar beliau akan berbaring kaku, mati pada pengusung setelah cedera ditembak di tekak dan abdomen. Peristiwa-peristiwa yang membawa kepada kematian Mutassim tidak jelas. Sumber tentera di Misrata hanya mengesahkan bahawa beliau telah ditembak di leher dan dibunuh.


Mutassim meninggal dunia bersama-sama bapanya selepas mereka ditemui bersembunnyi di dalam longkang atau pembentungan banjir di bawah lebuh raya di Sirte.

"Mutassim telah mati. Saya dapat mengesahkannya," kata pegawai maklumat kerajaan Mahmoud Shammam.


Mutassim telah melarikan diri ke Mesir selepas dalang rampasan kuasa gagal dilakukan terhadap bapanya sendiri. Beliau kemudiannya diampunkan dan kembali ke sebelah Gaddafi sebagai penasihat keselamatan negara.



Akan dikemaskini dari semasa ke semasa.

Al-fatihah.

Untuk anda yang ketinggalan untuk membaca tentang artikel penangkapan dan pembunuhan ayah Mutassim iaitu bekas pemimpin Libya, Muammar Gaddafi, sila klik DI SINI (klik!).

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
1 Comments


1 Orang Kentut Madu:

chesakinah said... [Reply]

stress nye tengok.. perlu ke bunuh anak dia sekali?

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger