Ads: (Please Click!)

Wednesday, October 19, 2011

#1 Income Dari ChurpChurp Untuk Minggu Ini



Salam.

Terlebih dahulu aku ingin ucapkan syukur ke hadrat Illahi kerana limpah kurniaNya kepada aku rezeki daripada berblogging ni. Walaupun tak seberapa, walau satu ringgit sekalipun, ia masih tetap dinamakan rezeki. Dan setiap rezeki yang datang kepada kita sebenarnya adalah kurniaan daripada Allah swt. Dan sewajarnyalah kita untuk terus mensyukuri setiap apa yang telah diberikan oleh Allah swt.

Aku sebenarnya telah lama join ChurpChurp ni, cuma aku kurang aktif dan tidak endahkan sangat. Pertamanya, aku kurang faham fungsi sebenar ChurpChurp ni. Kedua, Disebabkan kurang kemahiran dalam membuat iklan dan mengiklan di internet.

Sehubung dengan itu, aku telah buat beberapa carian tentang bagaimana mahu mendapat income melalui ChurpChurp ni. Dan alhamdulillah, hasil dari usaha dan percubaan sendiri, nah, usaha selama ini akhirnya membuahkan hasil. Seperti yang aku katakan tadi, aku sudah lama join. Cuma pada minggu lepas aku cuba untuk usahakan pengiklanan ChurpChurp ni. Dan tadi, aku amat terkejut bila menjenguk di akaun ChurpChurp aku. Income tiba-tiba meningkat! Alhamdulillah, syukur.


Inilah berkat usaha hanya selama tempoh lebih kurang dua minggu.

Apa-apa pun, terima kasih juga kepada pembaca setia dan pembaca senyap (silent reader) yang terus menerus membaca dan menyokong Blog Aduka. Melihat income yang aku perolehi ini membuatkan aku menjadi lebih bersemangat untuk berusaha lebih, untuk mendapatkan income yang lebih lagi. Siapa tidak mahu side-income? Alang-alang berblogging, apa salahnya dapat seratus dua hasil dari berblogging, kan?

Untuk sesiapa yang belum join ChurpChurp, anda bolehlah join sekarang! Sambil berblogging, sambil buat duit! Klik DI SINI untuk join.

Untuk tips menambahkan income ChurpChurp, aku akan tulis pada artikel yang selanjutnya. Teruskan membaca Blog Aduka!

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
2 Comments


2 Orang Kentut Madu:

♥ Nana BamBam ♥ said... [Reply]

tahniah ye :)

widydib said... [Reply]

kat mane mu iklankan churp2 ni..napok nuffnang je.. aku pon ade join churp2 tp dok tahu fungsi..napok income mu tu aku jd semangat plok..haha... ce terang gok lagu mano nok buat...:)

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger