Ads: (Please Click!)

Monday, September 19, 2011

Joe The Sperm : Kali Pertama


sperma dari zakar lelaki

Hola!

Nama aku Joe. Bukan Joe Jambul. Bukan Joe Wings. Bukan jugak Joe-ngang. Tapi.. akulah Joe! Joe Si Sperma. Haha.

Ini kisah aku semasa pertama kali aku keluar dari 'saluran khas yang mencipta aku'. Itulah yang dinamakan zakar. Haha.

Aku dan adik beradik sperma yang lain ni ada banyak nama. Ada orang panggil dengan nama sperma. Ada yang panggil benih. Ada yang panggil air mani. Ada yang panggil Gen Y. Gen X pun ada. Tapi yang Gen Gen ni la yang membezakan jantina 'kaum sperma' kami hatta kami sendiri pun tak tahu jantina masing-masing. Kahkahkah!

Aku keluar dari 'sarangan' pemprosesan sperma secara beramai-ramai. Diikuti plak oleh adik beradik aku yang lain. Ya. Inilah cabaran aku sebagai sperma, tidak lain tidak bukan berebut untuk mendapatkan satu ovum. Siapa ovum? Dialah yang aku mahu. Dialah 'kekasih' dan pasangan kaum sperma! Jadi aku kena cepat. Hanya sperma yang gagah perkasa macam aku je boleh 'bersenyawa' dengan ovum. Mesti! Aku mesti berusaha mendapatkan kekasih aku daripada adik beradik sperma aku yang lain!

Maka, aku dan adik beradik yang lain berenang. Berenang laju-laju. Berebut untuk mendapatkan ovum. Oh, alamak. Di dalam ruang yang begitu sempit, hangat dan gelap ni rupa-rupanya yang menguji keupayaan aku. Cis!

sperma masuk dalam lubang pantat

Aku dan adik beradik yang lain berenang.. berenang.. dan berenang. Makin lama, makin ke dalam. Makin ke dalam, makin gelap. Oh walaupun gelap, ini tidak mematahkan semangat kami yang sudah dalam 'kesangapan' ini. Kihkihkih!

Aku dan adik beradik sperma yang lain berusaha menggeledah setiap 'pelusuk ruang' yang dinamakan rahim ni dengan penuh bersemangat. Semboyan di luar sedari tadi sedang berkumandang. Lagu 'Spring' gituuuuuu.. Haha!

Tiba-tiba, aku menemui sesuatu.

kartun seks sex sperma pantat

Lantas aku pun bagitau kepada adik beradik spermaku yang lain.

rogol keluar sperma

Yaaaaa..! Ovum sudah dijumpai! Suka bukan kepalang.

rogol sperma gadis melayu

Apa lagi. Aku pun keluarkan arahan.

"Attack that ovum! Only the strong one will win! Lets fuck it!!!"

sex seks dengan gadis sperma

Di dalam ruang kesempitan yang gelap itu aku berebut-rebut berkejar-kejaran dengan adik beradik sperma yang lain.

Akan tetapi.................

sperma gadis melayu

Nasib kami begitu malang. Ia bukannya ovum yang kami mahukan! Kami kaum sperma berasa begitu keciwa.

Apakah timing 'pelepasan' dan serangan kami kaum sperma ni silap? Atau.....
PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
38 Comments


38 Orang Kentut Madu:

Saya said... [Reply]

ha baby dah ada ke? sian keh3

ARIF ZARIPIN said... [Reply]

hehehehe...animasi penuh info..mcm mana nak wat ruangan komen mcm ni????

Aduka said... [Reply]

@Saya

hahahahaha.
=P

Aduka said... [Reply]

@Muhamad Arif Bin Zaripin

pakai coding ler bang.
=D

Anonymous said... [Reply]

berinfo sungguh .. hahahaha ~

Unknown said... [Reply]

erk... malu...bgus utk pembelajaran bdk pmr ni..hehe

Rara. said... [Reply]

errrkk...haahahahaha.

♥ Nana BamBam ♥ said... [Reply]

WTH, tengah pregnant, mau tak nye salah timing..muahahahaha :P

Aduka said... [Reply]

@azel cak

sblom ni skip kelas persenyawaan ke?
kahkahkahkah!
=D

Aduka said... [Reply]

@Paris Hilton (M)

jgn kata bdk pmr.
bdk upsr pn bole.
hahahahahahahaha.

=P

Aduka said... [Reply]

@Rara.

=P

Aduka said... [Reply]

@~Nana 귀여운~

pengajaran crita; kawal nafsu anda!
kahkahkahkah!

=D

dill said... [Reply]

ahahaha! lawak je cite!

dill.

GadisKasutConverse said... [Reply]

imaginasi sengal!
kau ni mcm x sabar nk kasik 'sperma' je!opsss=p

Aduka said... [Reply]

@dill

lawak dan berinformasi kan dill?
hahahaha.
=P

Aduka said... [Reply]

@PenuliS

kahkahkah!
soalan kau ni lucah!
=D

GadisKasutConverse said... [Reply]

lucah la sgt.entri kau menggambarkan kelucahan tahap sperma tertelan ovum.kehkehkeh!arghhh merepek tau!!ni kau punye pasal lah.lenkali buat entri lagi 'lucah'.=p

Aduka said... [Reply]

@PenuliS

oit. mane ade lucah. ni entry berinformasi tau. hahahaha.

=P

ciNdhaDahniEa said... [Reply]

hahahaha comel la pic pic tu.......

Aduka said... [Reply]

@ciNdhaDahniEa

ecececeeee..
kata je la suka jalan crita ni..
informatif kan?
hahahahahahaha..
=D

::ini belog saya . cinta hati saya:: said... [Reply]

hehe . lawak je . haha . :)

Aduka said... [Reply]

@::ini belog saya . cinta hati saya::

hehehehe.
=D

ciNdhaDahniEa said... [Reply]

oke, kite ngaku kite suke citer ni.. =.=' ahahahaa

informatif sgt...~ :p

Khuzrin Kamarudin said... [Reply]

Tahi punya ending..

Si bapak pun, ibunya tengah sarat mengandung pun... (-_-")

Hahahaha...

Hanif said... [Reply]

cantik blog anda...kemas

Aduka said... [Reply]

@ciNdhaDahniEa

trima kasih sbb berkata jujur.
hahahahahahaha.
=D

Aduka said... [Reply]

@Khuzrin Kamarudin

kahkahkahkah!
pengajaran utk anda oke.
=P

Aduka said... [Reply]

@Hanif

terima kasih krn sudi singgah, baca dan komen.
=)

ciNdhaDahniEa said... [Reply]

tapi lagi suke lukisan itu... lalalalaa :p

Aduka said... [Reply]

@ciNdhaDahniEa

haaaa.. sbb tu kena guna photoshop.
lg cantek berbanding guna paint.
hehehehehehe..
=P

bella luna said... [Reply]

haha,lau buku2 teks buat animasi mcm nie tuk belajar,confirm dak2 sekolah tak lepas buku lah,hehe,.keep it up aduka,aku suka bace pasal2 bio nie,hehe

simanis said... [Reply]

Adeii...dah cukup bulan baby tu dan lagi bapaknya...kehkehkeh!

Aduka said... [Reply]

@bella luna

wakakakaka..!
ni subjek sains form 3 bab 1..
hahahahaha..
=))

Aduka said... [Reply]

@simanis

dah sangap sgt..
hahahahaha..
=D

Kak Long said... [Reply]

hehe..teknik penceritaan yg menarik dan menghiburkan

Aduka said... [Reply]

@Kak Long

terima kasih.
=)

Ribena lalalaaa~ said... [Reply]

hehehe....comel....

Aduka said... [Reply]

@Ribena lalalaaa~

comel mcm tuan blog die kan?
=P

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger