Ads: (Please Click!)

Tuesday, October 25, 2011

(Video) Hantu 7 Eleven Di Paka, Terengganu



Salam.

Awal pagi tadi, kecoh di Facebook tentang satu video yang dikatakan jelmaan hantu muncul di kedai 24 jam 7 Eleven di Paka, Terengganu. Setelah saya melihat dan amati video ini, ia kelihatan seperti tulen dan tidak di-edit. Walaupun begitu, saya bukanlah pakar analisis video. Jadi saya tidak berani mengeluarkan kenyataan bahawa video ini tulen atau palsu.

Saya menulis artikel ini bukanlah bermaksud untuk mengajak anda mempercayai 100% akan kewujudan hantu. Bagi saya, istilah 'hantu' tiada pun di dalam mana-mana kitab atau yang termaktub di dalam Al-Quran. Tiada. Yang ada hanyalah jin, syaitan, dan iblis. Bagi saya, perihal 'hantu' hanyalah salah satu jelmaan daripada syaitan atau jin.

Jadi di bawah ini saya sertakan video tersebut. Anda saksikan dan nilailah sendiri.


Bagi saya, video ini tak la seseram video pontianak di Lepar Hilir tu. Video tu dirakam pada bulan Ogos 2010. Video itu juga kecoh di Facebook. Klik DI SINI (klik!) untuk menonton video tersebut.

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
2 Comments


2 Orang Kentut Madu:

Unknown said... [Reply]

ee xnk bkk!!

apaajanews said... [Reply]

sebab mu kat teganu...ape kate kalo mu gi siasat bro...pastu buat entry mesti letup seantero malaya...he he

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger