Ads: (Please Click!)

Sunday, March 13, 2011

WOW!!! Casing iPad 2 Yang Sangat Cool!


iPad 2 on Hands
Sejak diumumkan penjualannya secara online di laman web rasminya 20 jam yang lalu, iaitu pada pukul 8 malam waktu Malaysia semalam (11 Mac 2011), syarikat terkemuka Apple (US) menjadi perbualan ramai dikalangan peminat gadget di US dan tidak kurang juga dari negara-negara lain termasuklah Malaysia.

READ MORE / LESS >>

Pengeluaran gadget ini begitu pantas lantas ramai penggemar gadget keluaran Apple ini berlumba-lumba mahu memiliki iPad 2! Ia telah mewujudkan fenomena di mana penggemar-penggemar gadget sanggup bersengkang mata dan bermalam di luar perkarangan pusat penjualan produk Apple! Dahsyat, bukan? Adakah kita juga begitu? Ops, maaf. Pengeluaran iPad 2 di negara kita biasalah, agak lambat sedikit.

Anda boleh lihat penjualan produk Apple iPad 2 ini secara online (market US sahaja). Klik di sini.

Begitu cepat arus pengeluaran gadget, begitu cepat jugalah pengeluaran bagi aksesorinya. iPad 2 menjadi satu daya tarikan seluruh dunia, maka beberapa syarikat pengeluar aksesori telah mengeluarkan casing bagi iPad 2 ini. Tampak sungguh cantik dan cool! Tidak percaya? Lihat gambar-gambar di bawah. Klik untuk besarkan (auto open new tab).

LIHAT GAMBAR! (Klik)



























Sangat-sangat COOL, bukan?



PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
4 Comments


4 Orang Kentut Madu:

G3-lina said... [Reply]

haha~ malaysia lambat sket bab2 gadjet ni.. time org lain dah bosan nak guna sesuatu gadjet, baru kina nak excited guna~

Anonymous said... [Reply]

Assalam...fuuyooh smart giler ipad...and theme dekat blog nie pun semart.hu3...

Ken Wooi said... [Reply]

memang cool :)

kendra said... [Reply]

More info on Ipad 2 cover

http://www.kendrabing.com/woof/index.php?ivtl=5435

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger