Ads: (Please Click!)

Tuesday, March 15, 2011

Rango (2011) TS RMVB : Download Link


Johnny Depp is Rango

Sinopsis

Pada suatu hari dia dibawa bercuti oleh tuannya. Tiba tiba kenderaan mereka terlanggar seekor tenggiling dan mengakibatkan Rango dan akuariumnya terpelanting daripada kereta. Di situ bermulahlah perjalanan mencari identiti dirinya yang sebenar.

READ MORE / LESS >>

Dia bertemu dengan tenggiling yang dilanggar kereta tuannya yang meminta tolong membawanya ke tepi jalan. Si Tenggiling menyuruh Rango ke sebuah pekan yang dikenali sebagai Dirt. Dalam kembara mencari setitik air, Rango terpaksa menghadapi banyak halangan seperti menjadi buruan burung helang.

Setibanya di Dirt, Rango yang cuba untuk mencipta identiti baru untuk dirinya menyamar sebagai Roh dari Barat, yang menjadi sanjungan penduduk pekan tersebut. Rango telah mereka beberapa cerita untuk meyakinkan penduduk Dirt tentang kehebatannya. Jadi bermulalah kehidupan Rango sebagai seorang hero di pekan tersebut.

Tanpa disengajakan, Rango berjaya membunuh seekor burung helang dengan satu das tembakan dan keberaniannya itu membuatkan dia menjadi sherif di pekan tersebut. Dalam misi menjaga keamanan, dia berhadapan dengan satu kes dimana air simpanan semakin berkurangan.

Rango sekali lagi menjadi hero apabila berjaya membawa semula bekas simpanan air. Di pertengahan jalan, bekas yang disangka ada air itu rupanya kosong. Kemudian mereka memulakan penyiasatan. Datuk Bandar yang merasakan keadannya terancam dengan segera menyuruh seekor ular untuk membunuh Rango.

Rango diusir keluar apabila dia sendiri mengaku bahawa dia bukanlah seorang hero dan hanya menipu untuk mengambil kesempatan atas kekurangan yang ada di pekan tersebut. Sekali lagi dia bertemu dengan si Tenggiling dan dia memberi semangat kepada Rango untuk meneruskan perjuangan dan terus percaya kepada diri sendiri.

Dengan semangat baru, Rango pulang ke pekan Dirt dengan strategi memecahkan rahsia Datuk Bandar. Rupanya, Datuk Bandar yang menjadi dalang kepada kecurian air dan menggunakan air untuk aktiviti pembangunan di kawasan baru. Akhirnya Rango disanjung sebagai seorang hero!

Trailer


Download Link : (Johnny Depp is Rango)

Part 1 MediaFire
Part 2 MediaFire

ATAU

Part 1 SendSpace
Part 2 SendSpace

ATAU (Single Link)

FileServe

Selamat menonton!



PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
0 Comments


0 Orang Kentut Madu:

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger