Ads: (Please Click!)

Monday, September 12, 2011

Lelaki Gila Seks Tunjuk Kemaluan Kepada Gadis Kolej



Salam.

Kejadian ni terjadi pada ketika aku di zaman kolej dulu. Kalau tak silap pada awal tahun 2006. Yakni 5 tahun yang lalu.

Aku rapat dengan salah seorang rakan perempuan, nama dia Linda (samaran). Boleh dikatakan dulu aku selalu lepak dengan dia dan kawan-kawan dia. Lepas kolej pindah, asrama pun jauh-jauh. Nak lepak bersama pun payah dah.

Pada suatu hari, aku tengok Linda dan geng-geng dia (budak sekelas dengan aku jugak pun), duduk berkumpul satu tempat dalam kelas. Tertanya-tanya la gak aku. Macam rancak cam best je diorang bercerita pot pet pot pet. Ni mesti ada gosip umpatan-tahap-setan best ni, fikir aku.

Aku pun merapati mereka, tarik satu kerusi dan duduk selamba buat-buat tak dengar apa yang diorang bincangkan. Tiba-tiba..

"Bro! Meh la sini kejap. Kitorang ade citer best ni! Kau mesti dengar!" kata salah seorang geng Linda.

Aku pun tarik kerusi lagi, duduk bersebelahan Linda. Hehe.

"Ha, ape die? Ape die? Ape die?" tanya aku.

"Semalam ada lelaki gila seks!" kata Linda sambil mata membulat.

Aku terkejut. Mereka semua terpaku pandangan pada aku.

"Hah? Gila seks? Wow! Dahtu? Apa ceritanya?" soal aku ingin tahu lebih lanjut. Curiosity aku membuak-buak dalam jiwa. Wah, ni cerita best dan terhangat di pasaran nak kena dengar ni, bisik aku dalam hati.

Mereka semua ketawa tiba-tiba.

"Kau jangan malu sudah la, bro. Lelaki tu tunjuk 'tu' kat Linda. Linda jerit kuat-kuat sebab takut plus terkezut!" sampuk Mira sambil menunding jarinya ke arah anu aku. Pergh! Aku tutup anu aku dengan kedua-dua belah tangan. Mereka ketawa terbahak-bahak.

lelaki kuat seks


Orang lain punya cerita, aku plak diorang nak malukan. Tiba-tiba je plak curiosity aku down. Cis, siot betul.

"Errr.. Korang semua nampak ke?" soal aku, malu-malu.

"Benda ni berlaku semalam, bro. Walaupun gelap, kitorang nampak dari jauh anu mamat tu. Tak jelas tapi nampak!"

Diorang ketawa lagi. Amboi. Seronok bebenor malaun-malaun ni. Aku diam dan tunduk. Aku urut-urut dagu. Cuba berlakon seperti watak penyiasat terkenal Sherlock Holmes. Konoonnnn je la. Fikir macam mana aku nak perangkap budak-budak ni. Lalu aku bertanya.

"Berayun? Besar tak?"

Giliran aku plak ketawa terbahak-bahak. Nah, sekarang diorang senyap diam sebab malu. Sahih. Memang diorang nampak la tu!

"Siot la kau ni!"

"Apa yang kami peru buat? Aku risau malam ni mamat gila seks tu datang lagi ganggu kami."

"Laaaa.. biar la! Korang gak yang beruntung!" kata aku sambil ketawa lagi.

"Heiiiiiiiiiiiiii!!!"

Serentak diorang marah aku. Aku ni memang selalunya tak serius bila bercakap. Nak nak bila cerita bab seks ni. Setan laknatullah bersarang banyak sangat dalam kepala otak.

"Kami takut. Mamat tu datang time Linda tengah jemur baju kat ampaian. Boleh plak mamat tu datang tunjuk kemaluan kelelakian dia pada Linda. Masalahnya, kami tak expect masa bila mamat ni datang."

"Jadi?"

"Okey. Ni kami cerita. Linda tengah jemur baju. Masa tu dalam pukul 8 malam. Tengah si Linda ni syok-syok jemur baju, dia perasan ada lelaki kat bawah (asrama Linda di tingkat 1) tengah berdiri bawah tiang lampu. Tersengih sambil pegang dan tunjuk anu tu pada Linda. Linda terkejut lalu menjerit. Kami keluar tengok lelaki tu dah lari."

"Tu je?"

"Ada lagi. Kitorang tengah study dalam pukul 10 lebih. Kami dengar macam ada suara lelaki kat tingkat bawah. Kami suruh Farah tengokkan, tapi Farah takut. Linda tak yah cakap la. Dah trauma. last-last Syitah keluar tengok. Syitah jerit-jerit panggil kami. Kami pun serbu keluar tengok apa dia. Nah! Lelaki tu lagi!"

"Pegang dan tunjuk?"

"Yalah!"

"Kalau macam tu report polis je lah."

"Ni bukan masalah report ke tak. Tapi sepanjang nak menunggu tindakan tu diambil oleh pihak kolej ke polis ke, dalam sela masa tu entah berapa banyak masa lelaki tu boleh ganggu kitorang. Kitorang ni dah takut nak keluar makan time malam-malam. Buatnya lelaki gila seks tu datang terkam kami. Huuiiiiii! Takuuuttttttt..!"

Elleeeeeehhh! Takut konon. Padahal dalam hati dalam fikiran seronok! Kot kot balik ke asrama nanti singgah kat Mydin jap beli teropong. Malam ni boleh tengok dari jauh dan jelas lagi! Hahaha!

Leh plak secara tiba-tiba aku terbayang macam mana la mamat gila seks tu 'tergamak' nak tunjuk anu dia kat kawan aku tu. Kihkihkih!

zakar besar

Selepas bincang-bincang dan atas nasihat aku, diorang buat report polis. Aku pun tak paham perempuan ni kadang-kadang. Nak bercerita dulu baru buat report. Apa salahnya pagi tu bangun terus pergi balas buat report. Pergi kolej buat ape? DOL!

So, kaum perempuan. Sila hati-hati. Kalau ada lelaki gila seks macam dalam cerita aku ni, jangan.. jangan berlengah.. tengok dulu baru report! Kahkahkah!

Itu baru cerita 5 tahun lepas. Ini cerita lagi gempak. Beberapa minggu yang lepas je. Lepas baca berita ni, terbayang lagi aku benda yang sama. Kahkahkah!


So, jaga-jaga. Banyak lagi lelaki gila seks macam setan kat luar sana.

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
20 Comments


20 Orang Kentut Madu:

merahitujambu said... [Reply]

adik sy pernah kena masa dia kecik dulu mas ablk sekolah..cian kt dia..kecik2 dh tgok..buruk perangai laki ni kan..=p

Unknown said... [Reply]

hahahaha kena baca cerita 5tahun lps dulu, baru cerita minnggu lps menyusul ye

Aduka said... [Reply]

@merahitujambu

oit oit. repair balik ayat tu. x smua laki mcm tu oke. saye ni baek. kihkihkihkih.

=P

Aduka said... [Reply]

@Paris Hilton (M)

cara penulisan kena la tipu2 sikit. miahahahaha..
=D

Anonymous said... [Reply]

hak3..ape la report terusla senang...

Aduka said... [Reply]

@A-Chik

entaahhhhh.. pompuannn.. =___="

♥ Nana BamBam ♥ said... [Reply]

hakhak..gila seks betui..kalau saya yang kena, baling batu je kat kemaluan die..dah kene makan ngan batu...hakhak.

allyarifff said... [Reply]

nasib aku tak pernah kena. cuak kot :)

Ika Nuratikah said... [Reply]

hahaa...nice post lahh...tergelak baca..=)

Aduka said... [Reply]

@~Nana 귀여운~

kahkahkah. kejam!
=D

Aduka said... [Reply]

@Allya Syahirah Riff

berhati2. kt lua sana mcm2 jenis lelaki ada.
=D

Aduka said... [Reply]

@Ika Nuratikah

hehe. tenkiu3.
entry merapu2 je pn.
=)

Encik Mimpi said... [Reply]

ishh lucah! hehe

Ema Razali said... [Reply]

ema pernah kena masa skola menengah dulu. pergi skola jalan kaki, ade mamat duduk dlm kete then panggil ema pastu dy tunjuk anu dy. ema ingatkan ada barang ema jatuh sbb tu dy panggil ema. rupanya nak tunjuk anu =.=


esoknye kwn ema pon kena.

Aduka said... [Reply]

@Encik Mimpi

haip! mne ade lucah.. hehehe..

Aduka said... [Reply]

@Ema Razali

lepas ni kne pakai enpon yg ade kamera.. ade je sexual harrassment, snap muka n anu lelaki tu. report balai.
kihkihkihkih.

cik bulan said... [Reply]

pacik aduka..dulu kat asrama kitorang pon ada benda camni..lagi dasat sebab dia suka baling batu atas zink nak bagi orang tengok kan..then dia akan londehkan seluar dia sambil kluarkan bnde alah tu..hahaha..sape soh ko buat entry ni..kan dah keluar cerita..hahaha..*malu*

maqsalahnye dari org f1 sampai f5 camtu jugak..=='

ctk said... [Reply]

hehehe....sian dy...xder org nak main la tu...senget! :D

Aduka said... [Reply]

@cik bulan

malu ke suka?
kahkahkahkah!

=D

Aduka said... [Reply]

@ctk

barang tak laku!
kahkahkahkahkah!

=D

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger