Ads: (Please Click!)

Wednesday, March 17, 2010

Pemenang Contest 'If I Were A Millionaire'



Lama korang semua menunggu, kan? Kasihan.

Okey. Di sini dengan sukacitanya aku mahu maklumkan pemenang tempat pertama, kedua, dan ketiga bagi contest yang pernah aku anjurkan sebelum ini yang bertajuk 'If I Were A Millionaire'. Tapi sebelum itu, mahu juga aku komen dulu fasal contest ini, ya tak? Bagi saspen sikit. Hehe.

Pada awalnya aku tidak menyangka seramai 36 peserta yang menyertai contest aku ini. Itu pun ada lagi yang tercicir sebab tak tahu aku ada anjur contest. Maaf. Korang tak follow aku memang nasib la kan. Takpe. Aku tak salahkan korang. Tapi yang hairannya, ada gak yang bagi komen 'akan join' walhal sudah lepas tarikh tutupnya. Haha. Agaknya beliau sibuk melampau hingga tak sempat baca dengan teliti. Takpe la. Tak kisah la. Tunggu je la next contest aku lepas ni.

Klik sini untuk meneruskan bacaan..

Dalam 36, ada lebih 3 penyertaan yang terpaksa ditolak. Yelah. Dah mention awal-awal yang artikel korang mestilah berbentuk esei. Korang buat bentuk list plak. Haih. Minta maaf banyak-banyak.

Untuk penilai pula.. ehem.. bukan aku penilai, okey? Aku dah lantik adik aku sendiri untuk menilai. Kasihan pula dia. Yalah. 36 artikel beb! Mau tak pening baca artikel one-by-one. Aku ni baca 5 artikel pun dah pening. Inikan pula 36 artikel. Boleh pengsan. Haha. Aku tak sangka gak senarai pemenang yang adik aku list tu layak jadi pemenang. Sebab aku rasa ada lagi yang lagi bagus. Namun komen adik aku; yang lain bosan. Jadi, takleh nak kata apa la beb. Dia yang penilai. Redha je la. Yang kalah tak menang tu, jangan marah, kecewa, dan give up. At least korang dah mengasah bakat dalam penulisan. Dan secara tak langsung, blog korang ter-update juga kan? Hehe. Think positive, okey?

Okeylah. Cukup. Malas dah nak membebel.

Pemenang untuk contest ini adalah:



Tempat pertama; mendapat title 'Mat Jenin Alaf Baru' dan top-up RM30 jatuh kepada.. SIR MARCELLO!!! Tepuk tepuk tepuk..

Tempat kedua; mendapat title 'Minah Igau Siang Malam' dan top-up RM20 jatuh kepada.. HUDA!!! Tepuk lagi tepuk lagi..

Tempat ketiga; mendapat title.. eh! takde title.. sorry sorry.. hadiah top-up RM10 jatuh kepada.. HANS!!! Yeah! Tepuk kuat-kuat semua..!



Dengar Baca sini baik-baik. Kepada pemenang yang dah diumumkan ni, sila emailkan ke latip04@gmail.com nama korang, alamat blog, dan nombor telefon bimbit korang. Aku akan terus top-up ke nombor telefon bimbit korang setelah aku dapat kesemua data dari ketiga-tiga pemenang. Lambat korang submit, lambat la korang dapat. Bagi yang taknak top-up, aku boleh cash ke akaun korang. Tapi email la nombor akaun bank korang.

Aku harap semua enjoy dengan contest yang telah aku anjurkan. InsyaAllah, selepas ini ada lagi contest akan menyusul. Hadiah aku nak up sikit.
Dah lama tak guna ayat pasar. Seronok la plak. Haha.


PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
16 Comments


16 Orang Kentut Madu:

Unknown said... [Reply]

wah...tahniah2...kpd yg xmenang (aku la tu..hahaha)...cuba lagi...jeng3

Cikgu Dahlia said... [Reply]

oh kecewa,,,aku gagal...uwaaaaaaa..... :P :P

Aduka said... [Reply]

boleh cuba lg lps ni..
insyaAllah..
;)

Anonymous said... [Reply]

hans berapa banyak kemanangan contest dah... haha

Anonymous said... [Reply]

aaa...errr...speechless~

Aduka said... [Reply]

emel cpt2 ye..

FaTiN said... [Reply]

wow marcello menang. marcello kita kawan baik kan?kan? hahahahahaha

Anonymous said... [Reply]

dah tuan rumah..aku guna akaun gmail tau [terlampau banyak email]...

fatin
jom lepak mapley...hehehe

hudamcgyver said... [Reply]

ehehe...menang2
tenkiu2.

joegrimjow said... [Reply]

alamak
kalah
huhu

xpe xpe
menggalakkan contest org
;)

fndrocka said... [Reply]

entri marcello best

Farazila said... [Reply]

me too..kalah..
orite....

Aduka said... [Reply]

leh cuba lg next contest..
=)

hasni said... [Reply]

kenapa saya xmenang?
ini tak adil aduka
xadil!!!
ngeee
baru teringt
tak juin pon
hakhak
larikkkk

Amirah Rashid said... [Reply]

tahniah kpd pemenang! :D
tgh tepuk kaki ni xD

Qib said... [Reply]

terlepasss

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger