Ads: (Please Click!)

Tuesday, January 13, 2009

Bandaraya Warisan Pesisir Air penuh dengan polis


Jangan terkejut apabila melewati setiap batang jalan di Kuala Terengganu, orang pertama yang ditemui ialah anggota polis. Jalan sikit jumpa lagi anggota polis. Jalan lagi jumpa polis. Polis, polis, polis.. Hairan gak.. Ada rakan berhujah ketika rakyat Palestin dilanyak habis-habisan tentera Yahudi sepatutnya org yang lengkap bersenjata lebih baik bantu penduduk Islam di sana.. Hmm.. btol gak kan?


Lain benor apa yang berlaku di Terengganu skrg.. Bukan sorg dua, mungkin smua org pun naik hairan. Waduh.. bisa kapan sekali, kata orang Indon. Menurut satu sumber terdapat kira2 10,000 anggota polis yang dibawa dlm misi khas menjelang 17 Januari ini. Cuma yg disebut secara rasmi spt dilaporkan media sramai 6,000 anggota polis yg dikerah ke sini.. Knapa ek?

Sumber media melaporkan sbanyak 2,000 anggota tidak berpakaian seragam dikerahkan. Biar apa pun jelas Kuala Terengganu sekarang disendat ngan anggota polis. Di segenap penjuru ada je polis. Bagi mereka yang baru tiba di sini, jangan terkejut.. Entah-entah bagi penduduk kampung yang tak biasa dengan situasi ini mungkin bertukar pula ngan keadaan di Palestin. Ramai sgt anggota polis di sini sekarang, difahamkan x pernah berlaku dlm pilihan raya kecil sblom ini.. Org2 kampung memberitahu terdapat 4 markaz besar khas untuk anggota polis dibina. Lengkap plak ngan sistem air-cond.. Menurut mereka lagi ada 28 markaz taktikal di Kuala Terengganu sekarang! Mak ai.. Byk kan?


Maka tidak hairanlah situasi di Kuala Terengganu skrg macam di Palestin, cuma di sini xde yang mati kena bom or tertembak. Xde juga yang cedera kecuali sakit hati kerana dendam politik! Hahaha..

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
2 Comments


2 Orang Kentut Madu:

ani said... [Reply]

one of them is my daddy...sian dia...

seroja said... [Reply]

mmber ckp..
trg mcm tgh berperang je...
sana sini ada polis...
huhuhu...=]

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger