Ads: (Please Click!)

Wednesday, January 28, 2009

Buku ajaran SESAT!


Buku ini pernah diterbitkan sebanyak dua (2) kali di Indonesia! Ia diterbitkan secara umum kepada kanak-kanak beberapa dekad yang lepas.. Pada permulaan cerita di dalam kandungan buku ini menceritakan kewujudan Tuhan, yakni ALLAH.. Tetapi kesudahan penceritaan buku ini menafikan kebenaran dan kewujudan Nabi Muhammad S.A.W pesuruh-Nya yang sebenar! Jom intai..



Lihatlah di muka belakang buku ini terpampang ilustrasi keluarga ini membela anjing seolah-olah menghina hukum hakam yang termaktub di dalam Al-Quran dan Hadis bahawasanya membela anjing adalah haram! Lihatlah siapa penerbitnya? Bibles International of Canada??!!!

Sesungguhnya buku ini adalah SESAT sama sekali kerana menafikan (dengan tidak menceritakan secara kesungguhan tentang kelahiran) kemuliaan RASULULLAH S.A.W...

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
0 Comments


0 Orang Kentut Madu:

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger