Ads: (Please Click!)

Thursday, May 21, 2009

Aku yang hampir dinodai..


aku terpaku melihat satu banglo mewah tersergam indah di depan mataku.. yang kelihatan megah dan gah.. tiang di ruang depan amat tinggi.. aku menganggar mungkin banglo ini mempunyai 3 atau 4 tingkat.. melihat pintu pagarnya tersergam dan diliputi pokok-pokok menjalar.. terdapat beberapa kuntum bunga kuning menghiasi pagar tersebut.. alangkah cantiknya..

kaki aku terus melangkah masuk.. sambil kaki melangkah aku memerhatikan sekeliling.. disebelah kiri aku terpandang hiasan air terjun yang tingginya mencapai 7 atau 10 kaki.. disebelah kanan pula, aku terpandang beberapa buah kereta mewah sedia terparkir seakan menunggu pemandunya.. BMW, Mercedes, Toyota, Nissan, dan beberapa jenis lagi.. di depanku pula, aku lihat pintu utama yang besar seakan terbuka dengan sendirinya.. aku tersentak dan langkahku terhenti seketika apabila terpandang sesusuk tubuh berdiri tepat di muka pintu besar tersebut..

Klik spoiler ini untuk meneruskan bacaan

"eh? kak long!", kata aku sambil aku menunding jariku ke arah kakak iparku.. kak long hanya tersenyum lantas melambai-lambai memberi tanda menjemputku masuk.. aku membalas senyuman kak long dan terus saja masuk.. aku memandang sekeliling dan setiap sudut ruang dalam rumah tersebut.. ah, sungguh cantik dan mewah..

"rumah siapa ni, kak long?", tanya aku..

"rumah siapa lagi kalau bukan abang kau dan kak long..", jawab kak long rinkas..

beg yang aku sandang sedari tadi, aku letakkan di atas sofa yang berwarna keemasan.. lantas aku duduk di atas sofa tersebut.. aku menggosok-gosok tanganku di atas permukaan sofa.. oh sungguh lembut.. kainnya baldu.. kak long hanya memerhati aku sambil tersenyum..

"duduk sini dulu ya.. kak long nak ambil ain nur..", kata kak long.. aku hanya mengangguk.. aku lihat kak long lain benar hari ini.. rambutnya mengerbang.. dia memakai pakaian berwarna jingga cerah.. dan kak long agak kurus.. terlintas dibenakku, abang aku tidak bagi makan secukupnya kepada kak long kah? oh, mungkin abang terlalu sibuk dengan tugasnya di Sarawak.. jadi, tiada masa untuk menjenguk anak isteri di sini.. tapi.. sejak bila pula abang aku beli banglo mewah ini? adakah mak ayah tahu?

tiba-tiba ain nur, anak saudara aku, muncul di depan aku.. bertelanjang.. aku terus saja memeluknya..

"eiii..! tak malu ain nur bogel! meh ayah teh nak peluk meh!".. ain nur ketawa gembira.. dia girang sambil menyambut pelukan aku..

"abang tak balik?", tanya aku..

"tidak.. abang kau sibuk.. mungkin bulan depan dia balik..", jawab kak long..

"habis, kak long tak bosan ke duduk dalam rumah ni keseorangan?"

"tidak.. kak long dah biasa..", jawab kak long ringkas.. terpancar cahaya kesuraman diwajahnya.. wajahnya agak pucat.. namun aku tidak terus bertanya.. aku hanya tersenyum.. kesuraman itu menandakan kak long kesepian.. itu agakan aku..

"er.. ni kenapa ain nur bogel ni, kak long?", tanya aku sambil memandang ain nur yang masih lagi dalam pelukan aku.. kak long ketawa kecil.. lalu kak long mencapai ain nur yang mula memanjat dan duduk di atas riba aku..

"kak long sebenarnya nak mandikan dia.. ada kolam kat luar sana.. jom lah!", kata kak long.. dia mempelawa aku untuk turut serta memandikan ain nur.. aku bingkas bangun dan membontoti kak long.. kak long mendukung ain nur.. aku mengusik-usik ain nur dari belakang.. seronok benar anak saudara aku itu..

setibanya di halaman rumah banglo mewah itu, aku melihat air terjun, seperti air terjun sewaktu aku melangkah masuk tadi.. oh, aku tidak menyangka bahawa di bawah air terjun tersebut terus menyambung ke kolam kecil.. sungguh cantik.. deruan air kolam sedikit terpercik mengenai kaki aku.. di sebelah kanannya pula ada satu kolam yang lebih besar daripada kolam kecil tadi.. kedua-dua kolam tersebut dihiasi batu batan hitam mengelilingi.. aku lihat kak long meletakkan ain nur di dalam kolam kecil tersebut.. dia meninggalkan ain nur dan hanya memerhati dari jauh..

aku mara ke kolam sebelah.. aku memandang wajah aku sendiri di dalam air..

"nak mandi ke?", sapa kak long dari belakang.. aku menoleh.. aku melihat kak long hanya berkemban.. aku kehairanan.. tadi dia berbaju jingga.. bila pula dia menukar baju?

aku perhatikan kak long terus berendam ke dalam kolam hingga ke paras dada.. dia membiarkan kepalanya berada dipinggir kolam.. rambutnya yang mengerbang dibiarkan menyentuh tanah.. dia memejamkan matanya.. aku duduk di pinggir kolam bersebelahan kak long..

"eh, takkan tengok saja kot.. marilah berendam sama.. best tau!", kata kak long..

"em takpelah, kak long.. lagipun saya tak bawa pakaian lebih..", jawab aku..

"yang tadi bawa beg tu apa isinya?"

"er.. tak tahu!"

"tak tahu?"

aku terdiam.. ya.. beg berisi apakah yang aku bawa tadi? dan yang paling penting sekali, aku sebenarnya dari mana? dan mahu ke mana?

"tak mengapalah kalau begitu.. sekurang-kurangnya latip ada.. boleh juga temankan kak long.. kak long duduk sorang kat rumah ni kadang-kadang datang juga rasa bosan..", kata kak long..

aku terpinga-pinga.. tadi kata sudah biasa.. ini kata lain pula? selepas dia berkata demikian, kak long menarik tangan aku.. aku terus terdampar di sebelah kak long..

"ah habis basah baju saya, kak long!", jerit aku.. kak long ketawa..

"alaaa.. macam lah abang kau takde baju.. nanti nak balik, pakai je dulu baju abang kau buat sementara.. berlambak lagi dalam almari..", balas kak long.. dia mengenyit mata kepada aku.. dia merapati aku.. rambutnya yang ikal dan panjang menyentuh pipi aku.. kedudukan kak long terlalu rapat seolah-olah ingin memeluk aku.. aku hanya terpaku dan membiarkan saja..

"er.. takpe ke membiarkan ain nur sorang-sorang mandi?", tanya aku, sebagai helah apabila kak long mula merapati aku.. kak long tidak menjawab.. sebaliknya dia terus memaut lengan aku.. dia menjatuhkan kepalanya di atas bahu kanan aku..

"biarkanlah..", jawab kak long dengan suara yang agak manja..

"apa yang kak long nak buat pada aku ni..?", bisik hati aku..

"er.. kak long.. errr.. kak.. kak long.. kak long nak buat apa ni?", tanya aku tergagap-gagap.. situasi seperti itu membuatkan aku sedikit menggigil.. jantung aku mula berdegup kencang apabila tangan kak long mula mengusap-usap dada aku..

"emmm.. rileks lah..", jawab kak long ringkas.. "cantik tak rumah kak long?"

"err.. em! cantik! pandai abang decorate.."

kak long memandang tepat mataku.. matanya redup, menggoda.. aku tersengeh seperti kerang busuk.. tiba-tiba kak long mengucup pipi aku, seraya berkata, "rindulah!"

ah, sudah..! lain macam benar kakak ipar aku ni! tangan kak long mula merayap.. dari dada, turun ke perut.. dari perut turun ke.....!!!

"mana ni?", tanya kak long..

"er.. kak long.. janganlah..!", kata aku sambil menepis tangan kak long..

"em.. kak long nak mencari 'tu' tapi tak jumpalah!".. tangan kak long merayap lagi.. tadi perlahan.. kini bertukar ganas.. kak long mendengus.. nafasnya turun naik.. aku mula menggelabah.. tak senang duduk.. air kolam yang sejuk, kini aku sudah tidak merasa apa-apa.. nafas kak long menghembus di telinga aku.. tiba-tiba saja darah aku berderau.. naluri kelelakian aku seolah-olah membangkit..

dan tiba-tiba..

"hah! jumpa!", pekik kak long..

aku membuka mata seluas-luasnya.. badan aku berpeluh.. aku mencapai telefon bimbit di sebelah.. ah! sudah pukul 11 tengah hari!!! lalu aku bingkas bangun.. aku melihat sekeliling.. dinding.. kipas terpasang.. baju dan jeans aku bergantungan.. hanya aku keseorangan.. di mana kakak ipar aku?

aku mengesat peluh yang memercik di dahi.. aku menghembus nafas lega.. mujurlah tadi hanya mimpi.. tak mungkin kak long berbuat begitu pada aku! tidak! aku bingkas berdiri.. aku menyumpah seranah.. celaka kau, syaitan! tiada orang lain kah hendak wujudkan dalam mimpi aku? kak long aku juga yang kau bawa masuk! celaka! celaka! celaka!



*** teringin juga bermimpi memeluk siti nurhaliza! hahaha..!

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
46 Comments


46 Orang Kentut Madu:

einahnutayiffus said... [Reply]

mimpi apakh ini duhai kanda..ngeee..;p

Aduka said... [Reply]

hunny: ntah lah.. =P

intanurulfateha said... [Reply]

ish ish mmpi basah ke? :P

Aduka said... [Reply]

teacher intan: hampir2.. hahahaha =P

zulfitry.com said... [Reply]

haha..
lawak2....
kuat imaginasi ko ni..

einahnutayiffus said... [Reply]

kanda ley ingt ekk mimpi kanda..detailz lg..huu..:p

DakwatHitam said... [Reply]

kotor guh mimpi...rumoh banglo tuh best doh dengor...tp cerita hok bowoh tuh dok tahan....hahahaha....

pauhputik said... [Reply]

dasyat sungguh mimpi nie.... lg seram dr momok.....

iKa said... [Reply]

perhh..
pakcik aduka..
kne mandi wajib x?
haahaha

Nadd said... [Reply]

aduka aduka aduka..
*sambil geleng-geleng pale8
tinggi imaginase kamu..
tulis novel la aduka..
cam besy je ur writing style..
;D

niesah la! niesah!! said... [Reply]

aduka nih...
eeeuuuww...geli taw..betul ke mimpi nih?
kalo abg aduka n kaklong bace mesti dia malu..ape la aduka nih..
tp kalo nur ain yg goda lagi terok kot..heee

Eyda Sheyda said... [Reply]

lahhh mimpi rupanya..
syiok jak asyik baca ni.. ahhahaha

dah kira mimpi basah 2 taw.. hehehe

nana~ said... [Reply]

errkkkkk...

IxoR@ said... [Reply]

Huahuahuahua...mimpi yg membangkitkan ghairah para pembaca!

Suspen je..mimpi rupanya... :P

Mak Jemah said... [Reply]

haa..ada niat nak mimpi peluk ct nurhaliza?repot datuk k..

Zai Zamree said... [Reply]

wat suspen jek...
mimpi rupanya...ngeeeeee...

tulis novel je la...

GadisKasutConverse said... [Reply]

Ooooo kanda!ngee~
sori sbb lama x on9 sbb laptop masih kt kwn.ni pun curik2 guna pc kt klinik.diam2 tau..he3

sib baik mimpi..adoi2..lenkali jg tido 11am.=P

Aduka said... [Reply]

zulfitry: imaginasi? oh tidak.. mimpi hanya permainan tidur.. =P

hunny: yupp.. igt.. tp ada sikit2 je ayat utk menyedapkan cerita.. jln cerita still sama.. =P

Aduka said... [Reply]

mrJ: hehe.. tenkiu sbb baca.. biasa je ni.. =P

pauhputik: erk..~! seram ke? ehehe.. =)

Aduka said... [Reply]

ika: haha.. no need.. x basah pn.. hampir2.. =P

Aduka said... [Reply]

nadd: terima kaseh.. nnti tulis novel dlm ni cam x sesuai plak.. xde org nk baca en3 pjg2.. hahaha

Aduka said... [Reply]

niesah: ha'a.. cnfirm die ngamuk.. kahkahkah.. malu btol.. ntah camne setan leh selit kak long plak.. bodow btol.. =P

cikeyda: erk! blom basah lg la.. hampir2.. hehehe.. *cover malu~~* =P

Aduka said... [Reply]

cik nana: erk jugak..

cik ixora: haha.. yeke naik ghairah? adess... bahaya tu cik ixora.. =P

Aduka said... [Reply]

miss oren: repot la.. x takot.. =P

Aduka said... [Reply]

zai: aduuhh.. rmai sungguh suh sy tulis novel.. erk.. akan difikirkan.. hehe.. =P

Aduka said... [Reply]

reen: oke xpe2.. kanda fhm.. =)

alamak.. ni la akibatnya tido lewat.. eh.. xkan tido awl xde mmpi cani kot? hahaha.. =P

hasni said... [Reply]

aduka aduka
kamu sungguh lucu
huhu
jgn lp bc doa sblm tdu
xkesah tdu apa pon
mg dijauhkan saitan durjana

Aduka said... [Reply]

hasni: hahaha.. btol3.. mmg sy terlupa baca doa sblom tido.. tu psl la kot setan2 menyelit kak long dlm mimpi.. adess... X_x

elle said... [Reply]

huiiihhh.... takutnye mimpi anda nih... huhuhu...

Aduka said... [Reply]

elle: haha.. takot ke? mainan je tu.. =P

azizan4444 said... [Reply]

naseb baik ak mimpi indah je..mlm td pon ad.haha..

lps ni ko mimpi ak lg baik bro.haha!

Aduka said... [Reply]

azizan: wekk..! xmo la aku.. tu dah kira mimpi ngeri.. wakakakaa.. =P

azizan4444 said... [Reply]

ok lg tuh dr ko mimpi addct..sori addct pnjm name ko jap..

muakaka!

Ivy Metaga said... [Reply]

aiyakkkk....mimpi apa itu aduka jeng jeng jeng....

napa tak mimpikan daku hahahahaha

niesah la! niesah!! said... [Reply]

aduka lah selalu pikir pasal kaklong..then dia selitkan kak long..aduka selalu usha kot..
sebab kalo jadi betol2 setan suke la..zina ngn kak ipar,hncur satu keluarga..ye dok? hehe..apa2 pun..mintak dijauhkan..n aduka..cepat2 la kawin..bnyak sgt entri mcm "bernafsu"..haha

Aduka said... [Reply]

azizan: xmooooo..! tidaaakkk..! yg laki xmo.. aku bukan GAY.. hahaha =))

Aduka said... [Reply]

ivy: ntah.. mimpi ngarut.. hoho.. hoh? nnti suruh 'setan' selitkan cik ivy ye.. kekeke.. =P

Aduka said... [Reply]

niesah: hoh? adess.. mne ade byk.. stakat ni bru 2 3 en3 je.. adess.. ~:)

Kapten Luffy said... [Reply]

peliknya mimpi ni

huhuhu

Aduka said... [Reply]

uncle luffy: ape yg pelik?

unknown said... [Reply]

adeii
gila suspen
naseb baik aku pikir positif


hoho

Aduka said... [Reply]

khairil: haha.. anda bukan mangsa pertama yg terkena bila membaca entry sy.. lalala~~ =P

Unknown said... [Reply]

mimpi kah ??
betol2x jd kah..??
*konpius seketika..
hehe

Unknown said... [Reply]

mimpi kah ??
betol2x jd kah..??
*konpius seketika..
hehe

AzieLeiko said... [Reply]

awwwww...xrela i :)

Aduka said... [Reply]

chipsmore: mimpi semata-mata.. x lebih dr ituuu.. =P

shikin: i jugeee.. =P

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger