Ads: (Please Click!)

Friday, September 02, 2011

Aku Dah Ada Blog Page @ Facebook. Moh Ler Like



Salam.

Fiiiwwwiittt..! Dah ada blog page kat Facebook tuuuu.. Cewah cewah. Sebelum ni bubuh page orang aje kat blog. Nak ler juger ader blog page sendiri kat Facebook, ye dak?

"Buat ape ada page kat Facebook?"

Satu je jawapan. Saje-saje suka-suka. Kihkihkih.

Elok juga ada blog page ni sebenarnya. Leh kenal-kenal blogger-blogger lain yang kebanyakkannya boleh jumpa di Facebook. Kebanyakkannya diorang duk guna Facebook sebagai platform promosi blog diorang. Jadi guna la kesempatan ni. At least bleh kenal siapa kan. Hehe.

Nak kata up trafik tu.. hmmm.. boleh jadi la juga la kan. Tapi nak aku up balik trafik blog korang tu macam payah la. Lain la kalau korang ping untuk tujuan promo. Boleh jadi leh naikkan trafik. Tapi terus terang aku cakap, promo link blog dalam Facebook antara tarikan trafik yang besar dan tinggi. Setiap kali aku tengok Stats Blogger, yang mendahului adalah trafik dari Facebook. Jadi, tak salah ler kalau korang nak ping link blog korang dalam page blog aku ni pun kan? Kihkihkih.

Dah tau aku ni blogger picisan aje. Blogger kerdil aje. Terpulang ler korang nak like ke idak. Suka blog aku, klik like aje. Tak paksa. Kalau like, tanda sokongan. Kalau tak, maknanya tak berminat atau tak menyokong la, ye dak? Mudah je.

Mungkin selepas ni aku akan kurangkan mengarang cerpen sebab tak ada idea sangat. Aku akan menjerumus kepada karikatur. Cerita bergambar la lebih kurang. Kihkihkih. Macam buku budak sekolah rendah la plak. Eh, jangan salah anggap. Orang sekarang macam dah malas sangat nak baca teks-teks panjang-panjang ni. Especially yang tak ada minat membaca dan...... tak pandai membaca! Kihkihkih.

Aku masih ingat pesanan blogger lama. Dia dah quit blogging dah pun. Katanya, "Biarlah kita tak femes, kita blogger kerdil. Yang penting ada BEBERAPA KERAT orang sudi baca dan minat blog kita. Itu sudah memadai."

Power la ayat dia.

Aku bagitahu kat dia, "Saya blogging bukan nak femes pun, bang. Sekadar minat."

Dan sampai sekarang pun aku still mengarang. Tak kira la dalam bentuk apa pun penyampaian aku di blog. Yang penting........

Orang Tidak Berasa Bosan, Mengantuk Dan Sakit Hati!

Jadi glemer pastu leh jumpa Diana Danielle pun jadi ler! Haha.

Like like like!


PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
0 Comments


0 Orang Kentut Madu:

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger