Ads: (Please Click!)

Friday, February 18, 2011

The Mechanic (2011) : Download Link


The Mechanic
Salam.

Salah satu filem aksi, drama, dan thriller terbaharu lakonan Jason Statham yang baru ditayangkan di Malaysia pada 17 Februari 2011! Filem baharu ini mendapat ranking 6.8/10 di IMDb! Mungkin anda tidak rugi menontonnya. Barisan pelakon yang terlibat adalah Jason Statham, Ben Foster, Donald Sutherland, Tony Goldwyn, Mini Anden, dan ramai lagi.

READ MORE / LESS..

Sinopsis

Arthur Bishop (Jason Statham) adalah seorang 'mekanik' - pembunuh elit dengan aturan yang ketat dan bakat unik untuk menghilangkan jejak targetnya. Bishop adalah yang terbaik dalam urusan ini. Namun saat mentor dan teman dekatnya, Harry (Donald Sutherland) dibunuh, Bishop tidak mampu menolong mereka.

Tugas selanjutnya adalah membalas dendam dengan menjejak dan membunuh pihak yang bertanggungjawab. Misinya terhambat dikala anak Harry, Steve (Ben Foster) mempunyai misi yang sama dan ingin belajar dari Bishop. Bishop selalunya bekerja sendirian namun kali ini dia tidak dapat menghalang Steve. Ketika misi sedang dijalankan, ancaman demi ancaman menghantui dan mereka harus menyelesaikan semua masalah yang akan ditempuhi.

Trailer



Download Link : (The Mechanic)

(Part 1) Ashforum.com_CHAMP
(Part 2) Ashforum.com_CHAMP

ATAU

(Part 1) Thewarezscene.org_Kings
(Part 2) Thewarezscene.org_Kings

ATAU (Single Link)

FileServe

Devilsfunhouse.org.avi

FileSonic


PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
1 Comments


1 Orang Kentut Madu:

Isaac Tan said... [Reply]

nak dvdrip! XD hehe

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger