Ads: (Please Click!)

Tuesday, February 15, 2011

No One Killed Jessica (2011) : Download Link


No One Killed Jessica
Satu filem Hindustan (Hindi) genre thriller yang perlu anda tengok! Filem ini mendapat rating 7.5/10 di IMDb. Pastinya menarik! Antara barisan pelakon filem ini adalah Rani Mukherji, Vidya Balan, Mohammed Zeeshan Ayyub, dan ramai lagi. Filem ini diarahkan oleh Rajkumar Gupta.

READ MORE/LESS..

Sinopsis

Ia mengisahkan mengenai Jessica, seorang model yang ditembak mati pada satu majlis selebriti. Pembunuhannya dikatakan kerana dia enggan menghidangkan minuman setelah tamat waktu perniagaannya. Pembunuh tersebut, Manu Sharma merupakan anak kepada seorang ahli politik terkenal melakukan kesalahan tersebut ketika sedang mabuk dan marah dengan keengganan Jessica.

Walaupun 300 orang menjadi saksi tetapi tiada yang melaporkan kejadian tersebut. Selepas kejadian itu, kakak Jessica, Sabrina dan seorang wartawan TV Meera yang mula menyiasat mengenai insiden tersebut. Adakah mereka mampu menuntut bela?

Download Link: (No One Killed Jessica) DVDRip

(Part 1) TeamHanna.org_KR194-KURYU
(Part 2) TeamHanna.org_KR194-KURYU

ATAU

(Part 1) NOKJ-Jie.Azz.Movie
(Part 2) NOKJ-Jie.Azz.Movie
(Part 3) NOKJ-Jie.Azz.Movie

ATAU (Single Link)

TeamHanna@KR194-KURYU.zip

NOKJ-Jie.Azz.Movie.rar

Macam mana mahu download? Anda perlu download semua part. Contohnya untuk format NOKJ-Jie.Azz.Movie; download hanya semua part NOKJ-Jie.Azz.Movie sahaja. Jika file extension mempunyai nombor (.001), anda perlu menggunakan software HJSplit untuk menonton. Anda boleh baca cara-cara dan download software tersebut DI SINI (klik!).

Selamat menonton!


PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
0 Comments


0 Orang Kentut Madu:

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger