Ads: (Please Click!)

Friday, February 18, 2011

Ong Bak 3 (2010) DVDRip XviD AVI : Download Link


Ong Bak 3
Anda suka dengan filem aksi lasak dan pertempuran? Inilah dia filem yang mesti anda tonton! Penuh dengan aksi yang mendebarkan dan menakjubkan ditonjol oleh Tony Jaa! Satu filem Thai yang menjadi sebut-sebutan setelah kejayaan filem pertamanya, Ong Bak. Kini muncul pula filem ketiga, Ong Bak 3.

READ MORE / LESS..

Antara barisan pelakon untuk filem ini adalah Tony Jaa, Primorata Dejudom, Nirut Sirichanya, dan ramai lagi. Filem ini diarahkan sendiri oleh Tony Jaa bersama Panna Rittikrai.

Sinopsis

Selari dengan judul The Final Battle, Ong Bak kali ini memaparkan pertarungan antara Tien dan musuhnya, Mystic Crow Demon lakonan Dan Chupong turut diselit eleman mistik dan ilmu hitam.

Kesinambungannya bermula apabila Tien dibelasah teruk oleh musuhnya Crow Demon yang berhasrat menguasai dunia. Tien bukan saja hilang tenaga, malah turut kehilangan bapanya, Lord Sihadecho (Santisuk Promsiri), keluarga dan teman yang bermastautin di perkampungan Garuda Wing Cliff. Yang tinggal pada Tien hanya denyutan jantung yang semakin lemah serta semangat yang kian pudar akibat diseksa dengan kejam tanpa henti.

Tien dibawa lari ke perkampungan Arokaya. Pelbagai usaha dilakukan penduduk kampung dan seorang lelaki kurang siuman bernama Men (Mum Jokmok) untuk memulihkan semula semangat pahlawan itu. Mereka melakukan meditasi dan gabungan kuasa minda hingga membentuk sebuah patung suci Buddha. Sementara itu sahabat karib Tien, Pim (Jaja Primrata Dej-Udom) mendapat restu dewa mempersembahkan tarian Khon dan kemunculan Guru Bua (Nirut Sirichanya) berjaya membangkit kembali semangat serta kekuatan Tien melalui ilmu suci yang berasaskan unsur api, air angin dan tanah. Tien akhirnya berjaya menemui teknik dan ilmu pertahan diri berkuasa hebat yang dikenali sebagai Natayuth.

Uniknya kali ini Tien mempertaruhkan satu sisi pertarungan melalui gerak tari Khon yang lengkap dengan gerakan karakter jin, monyet dan protagonis. Kesimpulannya, seni pertarungan yang diketengahkan kali ini lebih baik dan kemas berbanding kebanyakan filem aksi lain.

Trailer



Download Link : (Ong Bak 3) DVDRip Format AVI XviD

(Part 1) Thewarezscene.org_Ong.Bak.3.2010.avi
(Part 2) Thewarezscene.org_Ong.Bak.3.2010.avi
(Part 3) Thewarezscene.org_Ong.Bak.3.2010.avi

ATAU

(Part 1) Ong_Bak_3_2010-W4rez.orG-a4mbhi
(Part 2) Ong_Bak_3_2010-W4rez.orG-a4mbhi

ATAU (Single Link)

(FileServe) TeenDezire.com_Ong.Bak.3.2010.XviD.AC3-Rx

(FileSonic) TeenDezire.com_Ong.Bak.3.2010.XviD.AC3-Rx

Macam mana mahu download? Anda perlu download semua part. Contohnya untuk file Thewarezscene.org_Ong.Bak.3.2010.avi; download hanya semua part bahagian tersebut sahaja. Untuk tengok, anda hanya perlu extract Part 1 sahaja. Untuk download Single Link pula, anda perlu pilih satu sahaja hosting, samada FileServe atau FileSonic. Kemudian, extract seperti biasa.

Selamat menonton!


PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
0 Comments


0 Orang Kentut Madu:

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger