Ads: (Please Click!)

Friday, February 25, 2011

Gambar DAHSYAT!!! GAY Menyerang GengBlogger!


Salam.

Semalam aku tak boleh tidur. Ini semua gara-gara kisah rumah sewa berhantu UiTM tu. Seram bulu tengkuk aku. Siot je! Memang DAHSYAT!!! Kemudian, ingat nak hilangkan rasa takut dengan melayan Facebook, tapi datang plak kawan aku nak chat. Bercerita plak pasal pengalaman seram dia. Lagi bertambah takut aku! Eiii DAHSYAT!!!

READ MORE / LESS..

Sekarang pukul 4.50 pagi. Untuk menghilangkan rasa takut tu, aku ke web GengBlogger untuk mencari artikel-artikel yang dirasakan menarik untuk dibaca. Semasa sedang mencari-cari artikel, aku terpandang satu artikel yang tak senonoh!

Ini dia!

Aku terpaksa tapiskan kerana tak elok bebenor. Terlalu lucah! Lihat berapa dah nilai pageview. Enam! Ini bermakna sudah enam orang sudah view artikel dia! Siot je. Memang DAHSYAT!!!

Oleh kerana didorong perasaan malu, ingin tahu, dan marah aku klik pada nama penulis, bukan tajuk artikel itu. Sengaja aku berbuat begitu sebab aku tidak mahu menaikkan nilai pageview artikel dia. Kemudian, aku klik pada link yang ada pada profile GengBlogger dia.

Nah! Terpampang blog dia yang penuh dengan gambar-gambar lucah! Yang hairannya, kenapa 'barang-barang' lelaki saja yang dia upload ke dalam blog dia? Kenapa banyak sangat cerita-cerita pasal adegan-adegan berahi lelaki dengan lelaki dalam blog dia? Ah, sudah! Barulah aku faham. Rupa-rupanya blog dia ni untuk GAY! Eiiii memang DAHSYAT lahhh!!! Tahu GAY tu apa? Tipu la kalau korang tak tahu! Korang memang... DAHSYAT!!!

Tengok sajalah Follower dia yang aku bulatkan bernombor 1. Mak datuk gambar. Semua 'barang' lelaki! DAHSYAT!!! Malu betul aku dibuatnya. Kenapa aku malu? Tunjuk 'barang' sulit lelaki beb. Aku ni lelaki sejati beb. Mestilah malu!

Yang aku bulatkan bernombor 2 tu plak dah terang lagi bersuluh. Dia ni Gay! Sediakan ruang chat untuk spesis macam dia. Dammit!

Ada lagi satu fakta yang menarik. Si Gay ni pandaiiiii.. memang pandai. Dia taknak tonjolkan diri dia waktu kemuncak iaitu waktu blogger tengah sibuk-sibuk berlumba-lumba ping artikel di GengBlogger. Jadi, dia ping waktu pagi-pagi. Yelah. Dalam pukul 3 hingga 4 pagi camni biasanya kaki-kaki ping GengBlogger rata-rata asyik dibuai mimpi indah. Masa camnilah dia ambil kesempatan untuk ping artikel lucah dia. Yang aku peliknya, masa-masa camnilah juga kaum-kaum hawa yang belum tidur ataupun bersengkang mata (buat assignment barangkali) online di GengBlogger untuk ping artikel-artikel 'kewanitaan' mereka. Jadi, anda tentu dapat bayang 'golongan' mana yang view page Si Gay ni, kan?

Aku bukan nak menuduh. Tapi, aku cuma maksudkan 'kemungkinan'. Tak kurang lelaki pun ada yang view! Semasa aku terpandang artikel Si Gay itu, terdapat sekurang-kurangnya 6 ahli wanita telah ping di GengBlogger. Nama-nama tersebut tak perlulah aku senaraikan di sini. Nanti dikatakan aku menuduh mereka pula.

Oleh yang demikian, aku minta sangat-sangatlah kepada admin GengBlogger. Sila haramkan Si Gay ni dari GengBlogger! Ni ha aku snap address profile dia.

Memang betul beb ada kebebasan dalam berblog. Tapi, kalau sampai tahap lucah camni, sape-sape pun hangin beb! Aku ni tak sudah-sudah maki hamun dalam hati. Dah hampir sama cam zikir plak! Cinabeng punya Gay! Memang DAHSYAT!!!

Beberapa minit kemudian, aku refresh page GengBlogger. Eh?! Waddehell?! Meningkat plak nilai pageview artikel Si Gay ni! DAHSYAT!!!

Yang aku rasa macam 'haramjadah' bila dia gunakan perkataan MELAYU. Dia ingat dia ni mat salleh agaknya! Hangin satu badan. Sikit-sikit Melayu. Sikit-sikit perburuk bangsa Melayu. Bila bangsa nak maju kalau asyik cerminkan Melayu ni tak senonoh?

Aku benci golongan Gay! Lesbian pun sama! Orang-orang camni sepatunya tak perlu ada dalam dunia. Tak perlu ada dalam geng blogger. Buat semak mata je!

Eiiii DAHSYAAATTTTT!!!


PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
11 Comments


11 Orang Kentut Madu:

Anonymous said... [Reply]

Assalam...bahahaha...bahaya laa cam nie...ouwh.kena check balik list ku jugak...xmo2.nyah kau jauh2... gay n maknyah dari belog guwa...hu3...

ceksumolek's said... [Reply]

haiyooO~ bikin rosak nama blogger je.. T_T

Anonymous said... [Reply]

Owh yer...kite boleh report dieorg yang pkai blogspot nie jom report kat sini...

http://www.google.com/support/blogger/bin/request.py?page=main_tos

atau sini

Report Nudity

hana said... [Reply]

euww...
apsal gay berleluasa skang??
makin femes pasal seks songsang..
plz la..geli bule x...
dunia akhir zaman..

Tieah Madian said... [Reply]

Bencilah dgn golongan gay ni..
Makin menjadi2 plak..
Gggrrrrr..

Unknown said... [Reply]

tak tau nak kata ape la dah niii....

tokobakso said... [Reply]

stop whining.. tak payah la buat2 buat terkejut pasal gay thingy ni...

Kaymama said... [Reply]

MasyaAllah.. habislah.. just check it out..still boleh bukak under gengblogger web tu... best 64 dah.. ramai plak yg tgk tu..wek nk muntah la.. gelap hati 40 hari tgk benda2 ni.. ishhh..

Unknown said... [Reply]

Jom lapor kat SKMM.. Kalau blog bab politik ada tindakan 'pantas n tangkas', kenapa blog lucah tahap gaban ni 'subur'.. Kah masyarakat kita yang tiada pedulisme..?

http://aduan.skmm.gov.my/

merahitujambu said... [Reply]

ERRMMM..susah nk ramal kan...ermm

Tieah Madian said... [Reply]

Letak link ni dalam entry terbaru..
*Mohon halal ek..
Huhuhuhu..


Entry Terbaru : Blog Lucah Semakin Digemari

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger