Ads: (Please Click!)

Wednesday, February 23, 2011

Confirm!!! Zizan Raja Lawak Dan Dira Ganti Wahid Dan FaFau!


Zizan Raja Lawak dan Dira Abu Zahar
Hah! Siapa tak kenal dengan Zizan Raja Lawak, kan? Semua rakyat Malaysia kenal. Betul tak?

READ MORE / LESS..

Artis pelawak yang namanya kian meningkat dan popular ini bakal menggegarkan pula dalam industri pengacaraan hiburan. Berbanding pentas pengacaraan yang sebelum ini seperti Gelanggang Raja Lawak dan Jozan, khabarnya Zizan akan menggantikan Wahid pula dalam Melodi! Eh, betul ke?

Ura-ura yang mengatakan Zizan bakal menggantikan Wahid di rancangan popular TV3 iaitu Melodi rupa-rupanya adalah benar. Menurut laporan berita, Zizan juga akan digandingkan bersama Dira yang menggantikan tempat Fara Fauzana. Di bawah adalah petikan berita tersebut! Check it out!

PETALING JAYA - TV3 mengesahkan Zizan Raja Lawak dan Dira Abu Zahar akan menggantikan pengacara Wahid dan Fara Fauzana berkuatkuasa April ini.

TV3 dalam satu kenyataan yang dikeluarkan di sini, Selasa memberitahu, selari dengan tempoh tamat kontrak Wahid dan Fara Fauzana pada penghujung Mac ini, pihak TV3 memperkenalkan gandingan Zizan dan Dira selaku pengacara ataupun pemangkin baru Melodi.

Sebelum dikenali sebagai pelakon, Dira telah pernah menjadi pengacara untuk program Beat TV, Pulus Mania dan Jom Ronda, sementara Zizan Pengacara Raja Lawak. - SINAR HARIAN


Amacam? Tentu rancangan Melodi di TV3 gempak nanti kan? Wah! Suka sangat sama Zizan! Anda pula macam mana? Sama pendapat macam aku?


PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
2 Comments


2 Orang Kentut Madu:

Siti Nurhayati Dollah said... [Reply]

Akan rindu dengan Fafau. Zizan okay, tapi dira? Hmm kena tengok dululah nanti

cik FIFFY said... [Reply]

coooll lah zizan. hehe

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger