Ads: (Please Click!)

Thursday, December 16, 2010

Kontest Blog Terkemas


Salam.

Wah wah. Dah lama sebenarnya tak join kontes. Artikel-artikel sebelum ni pun banyak cam skema je kan. Bosan. So artikel kali ni guna bahasa pasar sikit. Tak rasa skema dan bosan sangat kan. Hehe.

Read more/less..

Okey. Kontes ini aku pick dari GengBlogger sebenarnya. Takde dari sape-sape. So nak cerita panjang pun tak guna kan. Sikit-sikit sudah.

Berdasarkan tajuk, kontes ini dianjurkan oleh Cik Hana. Umur beliau 17 tahun (eh, budak skolah lagi rupa-rupanya). I wish a goodluck for your SPM! Blogging tu blogging juga. Jangan sampai exam tu terganggu sudah la ye. Eh, sempat lagi bagi nasihat kan? Yelah. Tak nak la tengok dia buat entry yang berbunyi 'sesal' nanti. Hehe.

Bab hadiah ni la yang suspens sikit. Misteri, katanya. Tak apalah. Bagus juga misteri. Kontes yang beliau buat ni mungkin mencari blog antara yang terkemas dalam ramai-ramai peserta yang menyertai. Hm, okey juga kan kontes macam ni. Unik. So itu antara sebab aku join kontes. Sebab yang lain, dia tak wajibkan sesiapa follow blog dia. Yang ini aku suka. Tiada unsur paksaan. Hehe. Cuma satu aje aku alergi. Kena tag 3 orang plak. Aduh!

Nak tak nak, kena buat juga. Aku tag:

- Yatre Hayati
- Leesa
- Cik Yana

Orang lain yang nak join kontes ni pun boleh. Sila, sila. Klik DI SINI ataupun boleh klik banner kat atas ni. Aku dah siap-siap buat link auto open new window/tab plak tuh.

Harapnya, blog aku shortlisted yang terkemas. Hehe. Menang ke tak, terserah kepada judges.


PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
3 Comments


3 Orang Kentut Madu:

hannafauzann said... [Reply]

tq join . goodluck :)

muhamadsufian89 said... [Reply]

malas la nak join..kompem bro aduka yg menang..haha

Chaoi said... [Reply]

oo ada komen kat cini rupenyer..huhu

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger