Ads: (Please Click!)

Sunday, November 07, 2010

Layout: Bosan!


Aku rasa macam dah bosan guna layout Facebook ni. Sana sini Facebook. Haha.

Ada sesiapa yang boleh volunteer design balik layout blog aku? Eleh. Tak ada punye. "Baik ko buat sendiri!" Paling kurang ayat camni la diorang akan sound aku balik. Aku tiada masa sebenarnya. Online pun sekejap-sekejap. Ditambah pula dengan perasaan malas. Haha.

Okey. Selepas ini, aku akan post tutorial macam mana nak buat Facebook comment box macam aku buat di blog aku ni ok? Sorry la. Tutorial yang lama tu tak boleh apply macam aku. Sure ada orang tertunggu-tunggu kan? Sengaja aku melambat-lambatkan. Biar aku pakai puas-puas dulu. Baru share kat korang! Haha. Jahat tak aku?

Satu lagi sebab aku tak buat tutorial pasal tu; ramai sangat orang copy and paste. Takde langsung kredit. Senang cakap plagiat ler! Dah la copy, pastu cakap yang die punye plak yang buat. Haram jadah tak namanya tu?! Takpe, takpe. Sabar aje. Lantaklah. Lepas ni, copy la nak copy. Lagipun bukan aku pun yang buat applikasi Facebook tu. Aku just ajar daripada apa yang aku study. Spread the knowledge, kata omputih! Hehe.

Okey. Chiow!

Jom layan lagu ni! Evergreen lagu ni..



PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
3 Comments


3 Orang Kentut Madu:

aimee said... [Reply]

bosan jgk dgn layout..aihhh

Zulfahmi Abidin said... [Reply]

hahaha.ko kejam..^_^ akhirnyer kau tuka jgk..^_^

Terkini:
1. Emosi Mistik Rock n Roll
1. Kaki Belit Depan Masjid
2. Gadis T-Shirt Bintang Terselit Kat Belog Ailyl Rozanna

Aduka said... [Reply]

ada masa aku tukar.. haha.. skrg lom ada masa.. bw aje kejenye..
=P

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger