Ads: (Please Click!)

Saturday, November 29, 2008

with chUNk


Semalam tgh duk godek2 laptop ni terjumpa plak skeping (pnggil skeping ke?) gambo.. Eh? Lupe lak.. Sbnrnye gambo ni dah lama.. Dlm 2 minggu lepas la kot.. Masa tu si chUNk ni nak bergambo ngan aku.. "Nak buh dlm blog," katanya.. So aku pn snap la satu gambo ngan beliau.. Beliau, boleh??? Hakhak.. Masa tu kat dlm opis.. So aku pn ckp la kat die aku nak satu.. Nak buh gak dalam blog.. Then aku ngn chUNk pose la depan opis.. Nampak x kat bawah neh? Cewah..! Last2, aku lupa.. Smlm baru jumpa balik gambo nin.. Isk..! Agak2 chUNk dah lama buh gambo yg die nyer.. Aku plak camne leh lupa.. Hakhakhak..

So, tanpa berlengah.. Nah nkooooo..! Ni entry aku.. M2Farm? Ahaks.. Tu la nama opis kesayangan aku.. (Sayang ke..?) Kat sini la aku bertungkus lumus wat programming.. Mau nye nak pecah otak.. Sempat wat complete 1 satu projek je.. Hm.. Ampes la gomen.. Leh lak diorg terminate kontrak..


Tgk.. Sama2 cute kan? Ecececeeceee.. Tu aku blom pkai kasut tumit tinggi lg tu.. Kalu pkai cnfirm laaaaa aku lebih RENDAH dari chUNk.. boleh??? Hakhakhakhak..

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
2 Comments


2 Orang Kentut Madu:

hidayah | salim said... [Reply]

oit...kutuk aku eh..huhuhu.. :P

Aduka said... [Reply]

hakhakhak!! =)) sje nk cri pasal.. boleh??? hahahahahahaha..

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger