Ads: (Please Click!)

Sunday, November 16, 2008

Koleksi Cerita Paranormal (Part 2)


Salam all bloggers..

Tiga lagi cerita dari koleksi aku.. Semua cerita2 yang diceritakan BUKANLAH dari pengalaman aku sendiri.. Sebaliknya, adalah daripada pengalaman kawan2 forumer aku dulu.. TIADA LANGSUNG PROSES PENGUBAHSUAIAN CERITA / PENULISAN! Original.. So, kalu macam ada ape2 persoalan ke ape ke, jgn tanya aku.. Sblom baca cerita2 paranormal (hantu) kat post ni, pastikan anda:
  • Tidak membaca pada waktu lewat malam
  • Tidak membaca ketika anda keseorangan
  • Tidak membaca di dalam suasana kegelapan / kesamaran
  • Kuat semangat dan berani
  • Tidak mempercayainya 100%
  • Tidak memperingati jalan ceritanya
* * * * * * * * * *

CERITA PERTAMA
Pengalaman :
emy
Tarikh : tahun 2007
Lokasi : bilik tido
Masa : malam

masa sblm bulan poser kot..aku tido awal.. pastu tengah mlm terjaga..aku tgk semua dah tido sbb kat luar bilik2, ruang koridor semua gelap gelita.. so aku nak tido la balik..aku tutup la mata.. beberapa minit kemudian..aku terasa cam ada bende tarik selimut aku..aku pegang kemas..tp dia tarik gak... pastu aku lepaskan..aku tak bukak2 mata aku..takut giler..

sampai la esoknya aku bangun..aku tgk selimut aku kat ujung kaki.. yg tu tak tau la lepas kejadian tu aku tido buas atau bende tu tarik sampai situ..tp serius la..2,3 kali berlaku.. masa kejadian..mmg aku tak mampu nak buat apa2..aku tutup je mata..membiarkan..


CERITA KEDUA
Pengalaman :
emy
Tarikh : 80-an
Lokasi : ruang tamu rumah di kampung
Masa : tengahari

tgh tunggu mak aku siap masak...lapor nak makan... so dr dapur aku ke ruang tamu, baring atas kerusi/kusyen... mak aku kata karang dia panggil kalau siap masak. (masa tu aku kecik lagi..sekolah rendah)..

lama aku baring...takdek mak aku panggil..aku bgn pegi dapur...mak abh abg akak aku dh makan(tengah makan)...

dia orang kata : "panggil aku tak ada..."
aku kata : "aku baring je kat ruang tamu..."
akak aku kata : "dia carik aku sampai depan rumah...tak nampak aku..."

lalalalala...akak aku sebenarnya lalu betul2 depan kerusi aku baring...tepi kerusi tu pintu depan... akak aku langsung tak nampak aku...aku plak langsung tak nampak akak aku lalu... dan aku langsung tak dengar suara org panggil aku... rumah bukan besor pun...

jeng jeng jeng...sapa sorok aku time tu hah...


CERITA KETIGA
Pengalaman :
Azra
Tarikh : tahun 2002
Lokasi : rumah sewa di Shah Alam
Masa : tengah malam

Aku punye roommate sgt la penakut, kalau nak tido kene pegang tangan aku, baru die leh tido.Satu malam tu mase aku nak tido die tak balik lagi so aku pon tido.Tetibe tengah2 mlm tah pukul baper aku terjage, aku rase cam ade org peluk aku dr blkg dgn sangat kuat.

Aku ingat roommate aku yg penakut ni tp cam pelik x penah2 lak die peluk aku sampai camtu, selalu pegang tangan jek.Aku pon dok rasa2 la tgn die, eh apsal mcm tulang jek ni eventhough roommate ni mmg kurus kering tp takde la smpai rase tulang jek yg mcm aku tgh rase mase tu.. At the same time kat ujung kaki, aku nampak mcm ade 2 bayang itam, suare budak2 tgh gelak2..Yang peluk aku ni plak makin kuat sampai sempit dada aku..last2 aku tertido..esok pagi aku terjage kol 7.30 pagi, roommate aku tu baru balik...Aku tanye die dari mane, die cakap die tido umah member semalam, ni baru balik...Isk..


End of Part 2
[To be continue...]

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
0 Comments


0 Orang Kentut Madu:

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger