Ads: (Please Click!)

Saturday, February 26, 2011

Khurafat - Perjanjian Syaitan (2011) : Download Link


Khurafat - Perjanjian Syaitan
Anda sukakan filem seram Melayu? Saksikan filem ini! Pasti filem ini tidak akan mengecewakan anda!

READ MORE/LESS..

Filem ini diarahkan oleh Syamsul Yusof, anak kepada Yusof Haslam. Ia dibintangi oleh barisan pelakon-pelakon popular seperti Syamsul Yusof, Liyana Jasmay, Sabrina Ali, Fauziah Nawi, Salina Saibi, Mariani, Zendy Rosman, dan ramai lagi.

Sinopsis

Filem ini mengisahkan tentang Johan yang bekerja sebagai salah seorang pembantu perubatan dan baru sahaja berkahwin dengan seorang wanita bernama Aishah. Pada permulaannya mereka hidup bahagia tetapi hari demi hari kebahagiaan mereka mula terhakis dek daripada gangguan misteri yang sering mengganggu mereka sepanjang masa.

Johan mengesyaki gangguan ini berpunca daripada rasa tidak puas hati seseorang terhadap dia atau pun isterinya dan Johan mula berfikir siapakah insan-insan yang berpotensi untuk menjadi punca kepada semua masalah yang melanda mereka suami isteri. Kini hanya ada dua orang sahaja yang berpotensi untuk melakukan perkara khurafat ini terhadap Johan dan isterinya iaitu sama ada seorang perempuan tua yang bekerja sebagai tukang sapu di tempat kerja Johan yang sering menyapa beliau dan memberi beliau makanan ataupun seorang gadis bernama Anna, iaitu bekas kekasih Johan yang masih menaruh cinta terhadapnya. (Sumber - Blog Hans)

Trailer


Download Link : (Khurafat : Perjanjian Syaitan)

(Part 1) MediaFire TeamHanna@KR238-KURYU.rmvb
(Part 2) MediaFire TeamHanna@KR238-KURYU.rmvb

ATAU

(Part 1) HotFile PPVRip.XviD-TeaMarYzs
(Part 2) HotFile PPVRip.XviD-TeaMarYzs
(Part 3) HotFile PPVRip.XviD-TeaMarYzs
(Part 4) HotFile PPVRip.XviD-TeaMarYzs

(Sumber - Blog Hans)

ATAU (Single Link)

FileSonic

HotFile

Macam mana mahu download? Anda perlu download semua part. Contohnya untuk part PPVRip.XviD-TeaMarYzs; download hanya semua part PPVRip.XviD-TeaMarYzs sahaja. Jika file extension mempunyai nombor (.001), anda perlu menggunakan software HJSplit untuk menonton. Anda boleh baca cara-cara dan download software tersebut DI SINI (klik!).

Selamat menonton!


PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
2 Comments


2 Orang Kentut Madu:

Sky b4 Pinky said... [Reply]

uhm..nak tengok lah citer nie..ni download citer trailer je or full..hehe

ahmad said... [Reply]

terima kasih.. saya dari indonesia.. saya senang dengan blog anda,,

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger