Ads: (Please Click!)

Wednesday, February 09, 2011

Gulliver's Travels (2010) : Download Link


Gulliver's Travels
Salam.

Satu lagi filem (movie) lakonan Jack Black yang menarik dan kelakar yang boleh anda layan, samada bersama keluarga, rakan-rakan, dan keluarga. Boleh tahan juga lawaknya, yang membuatkan anda tidak kering gusi.

READ MORE/LESS..

Sebenarnya filem ini sudah lama ditayangkan di pawagam iaitu pada pertengahan bulan Desember 2010 lalu. Okeylah. Tidak perlu cakap banyak. Baca sinopsis di bawah, download filem ini di dalam memori cakera keras (hard disk) anda, dan jom layan.

Sinopsis

Mengisahkan seorang lelaki bernama Lemuel Gulliver yang bekerja sebagai penghantar surat di sebuah syarikat yang dikenali New York Newspaper. Beliau mempunyai masa depan yang agak tenggelam di dunia nyata di mana beliau sering bercerita tentang ketaksubannya mengenai Segitiga Bermuda sehingga melakukan penyelidikan tentang fenomena tersebut agar segala yang beliau katakan itu menjadi satu realiti.

Ketika sedang perlayaran beliau, ribut taufan telah melanda di mana kapal beliau telah ditelan Segitiga Bermuda hingga membawa beliau ke sebuah kawasan yang asing baginya. Kawasan tersebut dikenali sebagai Liliput. Saiz manusia di situ lebih kecil daripada beliau, sehingga penduduk di situ terasa terancam dengan kehadiran Gulliver.

Download Link: (Gulliver's Travels)

(Part 1) GTRVLS-Jie.Azz.Movie.mkv
(Part 2) GTRVLS-Jie.Azz.Movie.mkv

ATAU

(Part 1) Gul.Tra.2010.R5.AC3eSZackT0XiC-iNK.rmvb
(Part 2) Gul.Tra.2010.R5.AC3eSZackT0XiC-iNK.rmvb

ATAU (Single Link)

GTRVLS-Jie.Azz.Movie.mkv

Macam mana mahu download? Anda perlu download semua part. Contohnya untuk format .mkv; download hanya semua part .mkv sahaja. Jika file extension mempunyai nombor (.001), anda perlu menggunakan software HJSplit untuk menonton. Anda boleh baca cara-cara dan download software tersebut DI SINI (klik!).

Selamat menonton dengan gelak ketawa!

Aduka: Pastikan connection internet anda laju, okey? Baru sedap nak sedut! Kalau ada masalah, drop komen anda, okey?


PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
2 Comments


2 Orang Kentut Madu:

Anonymous said... [Reply]

aku dah suh adik aku dolodkan.tq..hehe

miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply]

dah tgk. citer tu biasa2 je huhuhu!

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger