Ads: (Please Click!)

Monday, September 20, 2010

Si Kotak Penipu



Salam semua.

Agak lama bercuti dari berblogging. Idea mahu menulis banyak. Tapi entah kenapa begitu culas jari jemari ini berentak menari di atas mata-mata papan kekunci komputer. Mungkin hangat hari raya masih terasa. Bahang cuti masih berbisa. Lihat jumlah follower ada keluar masuk. Jumlah Facebook Fan Page kian menyusut. Malah trafik blog pun turut sama turunnya. Entah kenapa perasaan culas dan malas sudah berapi di dalam jiwa.

Read more/less..

Beberapa hari ini hanya duduk di rumah mengadap si kotak penipu besar; televisyen. Dan beberapa kali juga si kotak penipu itu mempengaruhi minda aku dengan cerita-cerita yang melalaikan. Alpa. Jiwa. Sepi. Dan romantika. Begitu banyak drama-drama romantis yang menyebabkan aku tidak mampu berganjak di hadapan si kotak penipu.

Walau si kotak penipu ini menipu, ada juga bagus sebenarnya. Kenapa? Ia bagi aku satu ilham mahu mengarang lagi. Hehe.

Tunggu sajalah, ya?


PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
3 Comments


3 Orang Kentut Madu:

Mcjust said... [Reply]

musim raya banyak dok tayang cite hantu jeeee

violetless said... [Reply]

masuk blog ko buat aku rindu kat fb pulakk..waaa...aku kena bertahan!bertahan!

dayah said... [Reply]

aku suka kotak penipu tu :)

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger