Ads: (Please Click!)

Wednesday, June 18, 2008

Bila 'Maksiat' Di Depan Mata..


12 Disember 2007.. Petang..

Aku sampai kedai member aku (BWE) tp die lak xde.. kebetulan mak member aku ni ade.. mak die ckp die kuar.. eh la.. tokey pn merayap ke? ponteng keje ke pe? pikir aku.. aku pn call..

“oit dude! Ade mane? Aku kat kedai ko ni..!” kata aku.. “haahh latip.. aku ade CP! Foodcourt! Meh la.. aku baru je sampai nih..!” Aku pn letak, trus je mlangkah kaki pegi CP (Centre Point).. foodcourt.. tingkat paling atas..

Sampai aje trus aku order milo ais.. Kami sembang2.. kadang2 kutuk2, kadang2 bincang pasal bisnes, kadang2 bincang pasal awek, kadang2 bincang pasal masalah sosial.. sgala topik terlintas kat kepala, sembang2 selari ngan hilai gelak ktawa.. kebetulan Edy Virus pn ade time tuh.. dah la die nih ketawa kuat.. heh.. biasa la kalu join ngan mat2 metal neh.. ehehehe..

Dlm duk ralit2 sembang tuh, tetiba si Edy ni sound, “amboooiii.. makan pn sampai nak bersuap-suap! Kalah laki pomwan couple nih!” eh.. apsal plak si Edy ni tetiba sound camtu lak..? aku tgk si Edy ni gosok2 dahi..tunduk..pastu jeling kat meja sbelah.. aku pn pusing kepala, tgk meja sbelah.. aku nampak 2 org pasangan ‘ITIK SEJOLI’ kat meja sbelah.. umm.. mmg mcm itik pon.. tapi heran lak.. itik ni pakai sluo pakai baju.. sorg tu rmbut pjg, ikat kat blakang.. pakai jeans, baby shirt.. comey.. cantik.. yg sorg ni pkai sluo beso..pkai t-shirt bese.. rmbut pendek pacak..kaler2 perang.. eh.. itik ade rambut pacak perang2 lak ye.. pandai lak itik ni dye rmbut.. mkn bersuap.. minum 1 straw! Pergh.. itik romantik rupe2nye.. dan itik2 ni gak x pduli org kiri kanan.. lantak.. “asal kami bahagia..” makcik pakcik yg duk sbelah meja diorg pn 4 5 kali (aku rasa lebih kot..) pandang2 sinis ngan itik 2 ekor nih.. mana x nya.. LESBIAN!!! Aku tgk minah yg rambut pacak tu nampak je la cam lakiii.. tgk tang dada..huu.. mana ade dada laki ‘bonjol’ camtu.. lain la laki gemok..! dlm paleotak aku pk.. ape la nak jadi itik 2 ekor nih.. sejenis plak tuh.. x malu ke depan2 makcik pakcik buat camtu.. tu baru bersuap, makan sepinggan.. luar dari tu aku xtau laaa..

Ah! Lebih byk aku pk, lebih byk aku mngata kat org.. si Edy ni duk membebel lagi pasal lesbian kat meja sbelah nih.. aku steady wat bese cam xde ape2 berlaku..tp dlm ati, maki hamun lebih 80 kilo! walopon ni bukan kali pertama aku jumpa lesbian dlm idup aku.. tp xde la plak aku jumpa lesbian gedik2 gini depan mata aku.. bukan nak puji sangat, at least cover2 la sikit kan.. lesbian kau, lantak kau la.. ni nak mnunjuk2 depan org ramai.. fiil cam syiall! Aku layan je kpala si Edy ni duk mrapu dari tadi.. si Edy ni bukak topik pasal zaman remaja2 die.. die ckp walopon die ni dlu mat metal thp maut nye, tp hal diri masing2.. xde nak bercampur ngan org.. xde nak berkait ngan hal org.. kalu duk berkumpul ngan mat2 metal yg lain pon, masing2 wat hal masing2.. xde la sampai nak kacau2 org, wat rosak harta benda org, mnunjuk2 depan org yg mcm la kite ni bgus sgt.. aku angguk aje ape yg die ckp.. kdg2 die utarakan pndpt dan komen die pasal life remaja skang.. kdg2 ade btolnya..

Lagi skali si Edy ni sound scara tiba2 dan spontan.. “bdk2 skang pn dh pandai wat maksiat depan org rmai!” eh.. apsal lak tiba2 plak si Edy ni.. die bisik kat aku “ko tgk sbelah kiri ko..” aku pn tgk.. huh? “apsal ngan bdk2 tuh?” tnya aku.. “tu tgk tgn laki tu buat ape..” kata si Edy.. aku pn usha la kat bawah.. Aku tgk tgn budak laki tu duk mraba celah kangkang bdk pomwan.. mak ai! Depan org rmai leh wat mende2 gitu? Tetiba si Edy ni sound kuat “ni mak bapak x ajar cara sopan santun ke depan org rmai?!” sambil muke die ngadap kat bdk 2 ekor tuh.. haa.. elok sgt.. cipan 2 ekor.. muka cipan jantan ni wat selamba cam xde ape2.. si Edy ni bengang la.. tp berjaya di’rilex’kan oleh aku ngan member aku sorg lagi nih.. si Edy membebel2.. aku ni usha jer cipan jantan yg gatal tu.. slow je tgn di beralih kat peha cipan betina.. tau plak nak cover ye cipan 2 ekor nih.. kami geleng2 kpala.. yg aku sakit ati n kcewa sgt2, kalu laki bini xpe la gak kan.. ni budak! Budak mentah! Kecik.. agak2 aku dlm umo 13 – 15 tahun! Huiii.. kalu adik aku, sure aku sepak trajang cam bola, walopon aku x ske main bola! ntah dah bersunat ke blom! Blagak cam org dewasa.. ape nak jadi ntah cipan2 ni.. abes je si Edy ni makan, kitorg trus blah.. lagi lama kitorg kat situ, lagi byk kitorg tgk mende2 BODOH! amik kputusan, chow! Sempat gak aku berpaling tgk cipan 2 ekor tu.. eh.. ilang? Cepat btol cipan2 ni blah..

Lepas dari tu, aku serik nak lepak kat situ.. dlm paleotak aku ni mcm2 pikir.. ape nak jadi anak muda kita skang nih.. mak bapak diorg x ajar ke? diorg ni x skolah ke? diorg ni x pk masa depan ke? diorg ni x syg kt diri diorg ke?

Komentar aka bebelan aku..

Mgkin bg sesetengah pihak tu dah BIASA, TERBIASA, MMG BIASA tgk lesbian2 nih.. tp bagi aku; ia melanggar prinsip2 kemanusiaan.. tuhan jadikan kita lain2 jantina dan ditakdirkan berpasangan.. TP BUKAN BERPASANGAN DGN KAUM SEJENIS! Bukannye ape.. binatang pn pndai pilih pasangan masing2 walopon kite tahu yang binatang tu xde akal.. tp knapa perlu kita, manusia, yang ada akal fikiran terbaik berbanding segala makhluk di muka bumi ni, untuk memilih pasangan dalam golongan org2 SEJENIS?! Kite ni ade otak.. malah lebih baik dari binatang.. knapa binatang tu pandai pilih pasangan yang bukan sejenis, tp kita TIDAK?! Kite xde akal ke binatang yg xde akal?!!! Ahh!! Sama je.. gay ke lesbian ke..! BANGANG! Ade otak tp xde akal! Ayat “this is our choice”, “this is our rules”, “this is our life” tu bg aku org PANGANG je guna.. JAHILLIYAH.. kuno.. x beretika.. otak ada tapi akal xde.. kosong.. mmg manusia jenis gini mmg lebih bodoh dari binatang..

Dan lagi.. bg aku maksiat adalah perbuatan keji! X kira la berzina ke x berzina ke.. meraba2 depan org rmai.. perbuatan xberakhlak! Xde otak! Xde akal! Sama cam itik ngan cipan td.. tubuh badan ckup lengkap, berpakaian..ade mata ade idung, ada tangan ada kaki.. ade otak tp xde akal! Akal simpan dlm almari buruk! Kalu pn nak meraba2, kawin aje la.. raba la nak raba sgt! Xyah tunjuk2 kat org.. x dpt duit pn! X dpt faedah pn! Dpt dosa je free..! BODOH..! (huh..! x psl2 aku skali dapat dosa free..)


PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
0 Comments


0 Orang Kentut Madu:

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger