Ads: (Please Click!)

Tuesday, August 23, 2011

Percaya Atau Tidak? Sekarang Main Game Dengan Mata Pun Boleh!



Salam Ramadhan.

Kihkihkih. Macam tak logik je bunyinya kan? Main game dengan mata. Biasanya orang main dengan tangan. Jari aje yang control. Tapi tak mustahil la kan. Sekarang ni zaman serba canggih. Yang tak logik jadi logik. Yang pelik jadi 'kegemaran' ramai. Siap ada peminat dia lagi. Kihkihkih.

READ MORE / LESS >>

Kecanggihan kini membawa peradaban manusia maju bertapak-tapak dengan penyelidikan demi penyelidikan oleh para saintis dan pelajar untuk kesenangan manusia sejagat. Percaya atau tidak, selepas ni korang tak perlu lagi bermain game dengan menggunakan jari dan tangan. Guna mata aje beb! Hatta korang sedang baring sekali pun masih boleh layan game.

"Ye ke? Macam tak logik jeee.."

Korang tak percaya? Nah, korang tengok la sendiri video ni.



Hahahaha! Kelakar la plak.

Orang putih ni macam-macam la dia punya reka. Kreatif! Serius kreatif beb. Walaupun aku nampak masih banyak kelemahan, namun ia tidak ralat sebenarnya. Sebabnya, teknologi ni mungkin boleh berkembang. Kalau tak relevan pada game, mungkin relevan dari segi ketenteraan ke teknologi elektronik dan perkomputeran ke.

Kot la pasni korang nak taip surat kat laptop pakai mata je ke. Mana kita nak tau kan? Kahkahkah. Leh bayangkan tak camne korang punya mata gerak-gerak nak taip surat. Mau juling-juling mata korang.

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
0 Comments


0 Orang Kentut Madu:

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger