Ads: (Please Click!)

Tuesday, December 09, 2008

Video Ainul..




Video bersama anak saudara aku, anak kpd abg sulong aku, Ainul Rabiatul Adawiyah.. Masa ni petang Hari Raya Aidiladha semalam.. Sje je post.. Best tgk die makan.. Cam abah die gak kuat makan.. Hakhakhak.. Kecik2 abah die dah latih die pkai barang kemas.. Cincin emas.. Rantai emas.. Gelang emas.. Siap ada permata lg.. Isk3.. Rantai tu sbenarnya yg abah die punye.. Ada tokey Caltex, cina, bg kat die time die kecik2 dlu.. Tahun 1970-an gak la.. So bila dah besar ni xkan die nak pkai kan.. Org laki kan HARAM pkai emas.. So die bg la kat anak die ni pkai.. Huhuhu.. Org ganu ckp, "jangok".. Kecik2 dah pndai jangok anak saudara aku ni..

Ops.. dalam video ni aku ade panggil Ainul Bariah kan? Sbnrnye saje aku je ubah2 nama anak2 buah aku.. First die dapat nama tu pn aku dh panggil Ainul Bariah.. Dahtu nama die panjang sangaaattt.. Ske2 ati aku je panggil Ainul Bariah.. Ntahapeapemaksudntah.. Tanya org blajo bahasa arab tau la kot.. Hmmmmm..

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
0 Comments


0 Orang Kentut Madu:

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger