Ads: (Please Click!)

Friday, November 04, 2011

Kecewa Dengan Wanita, Dia Sanggup Membujang Dan Hidup Bersama Patung Seks



Ini petikan berita.

Apabila lelaki berusia 45 tahun ini pulang ke rumahnya dari tempat kerja, bukan isteri atau anak-anaknya yang menunggu di rumah. Sebaliknya deretan anak patung memenuhi ruang tamu rumahnya! Percaya atau tidak, lelaki yang digelar Ta-Bo ini hidup bersama patung seks (sex doll atau love doll) sudah lebih sedekad lamanya.

Setiap patung seks ini mempunyai nama. Ta-Bo biasanya akan menonton televisyen terlebih dahulu bersama patung-patung seksnya. Kemudian, Ta-Bo akan memandikan, mengenakan bedak agar kulit patung kelihatan sihat seperti manusia lalu memakaikan mereka dengan pakaian.

Lelaki jurutera ini mendakwa telah membelanjakan lebih 2 juta yen (USD $16,000) untuk membeli patung dan kelengkapan. Sehingga kini beliau telah mempunyai lebih 100 jenis patung yang berlainan bentuk tubuh, ketinggian, berat, dan sebagainya.

"Wanita (manusia) biasa boleh menipu dan curang dengan anda, kebanyakkannya. Tapi patung seks ini tidak akan sesekali melakukan hal yang sedemikian. Mereka (patung seks) adalah 'milik' saya 100 peratus. Saya boleh buat apa saja yang saya suka," katanya ketika ditemubual oleh Reuters.

Dan ini pula video yang saya jumpa di YouTube.


Kasihan, bukan?

Tapi itulah ceritanya bagi lelaki 'malang' ini. Lebih ketara kalau kita lihat di negara-negara asing seperti di Jepun, Brazil, dan Amerika. Sebilangan lelaki rata-rata memilih hidup bersama patung seks (sex doll) kerana terlalu kecewa dengan sikap dan cara hidup wanita zaman sekarang. Bagi mereka hidup bersama patung lebih bebas dan tiada kongkongan. Lagipun kos saraan bagi patung seks ini lebih murah berbanding kos saraan untuk isteri yang sebenar.

Patung-patung ini diperbuat daripada silikon dan di bahagian sendi (lutut, siku, dsb) mempunyai rekaan yang membolehkan patung seks ini bergerak seperti manusia. Di bahagian alat sulit (buah dada, dan alat kelamin) pula direka khas untuk kegunaan 'kepuasan lelaki' seperti diranjang.

Walau bagaimanapun, saya agak terasa sedikit kasihan kepada 'lelaki-lelaki malang' ini. Kerana 'kejahatan' wanita, mereka merana dan sanggup hidup bersama patung dan menganggap patung-patung ini sebahagian daripada hidup mereka. Kasihan. Sudah tentu 'lelaki-lelaki malang' ini tiada pewaris dan zuriat. Yalah, patung mana boleh mengandung dan melahirkan anak.

Dalam kes yang sama, pada beberapa bulan yang lalu satu temubual telah dibuat kepada seorang lelaki tua di London. Dia juga seperti Ta-Bo, cuma bezanya lelaki tua ini mempunyai isteri yang sebenar (manusia).

Ini videonya.


Aduka: Mujurlah di negara kita tak ada patung seks ini dihasilkan dan dijual. Kalau tidak, habislah.. Kepada wanita, setialah kepada lelaki yang menyayangi anda. Yang penting, agama nombor 1! Yang lain-lain nombor 2, 3 dan seterusnya. Ceeewaahh..!

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
5 Comments


5 Orang Kentut Madu:

Saya said... [Reply]

aku baru tau ada patung cenggini..isk3

♥ Nana BamBam ♥ said... [Reply]

kasihan....sampai mcm tu sekali kecewanya..huhu

Rara. said... [Reply]

macam ni pon ada ka? ngeeeeeee!

Unknown said... [Reply]

erk? ngan patung pon bole jadi noh... -.-

Pen Merah Staff said... [Reply]

hohoho org kafir buat perkara baik pon dapat dosa, buat perkara keji pon dosa kerana kafirun sentiasa dalam keadaan dosa, gane-gane pun (kafirun) dia tetap ahli neraka,kite yg beragama islam, pahala dosa dihitung akhirat nanti dan menetukan neraka atau syurga.

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger