Ads: (Please Click!)

Tuesday, February 24, 2009

2nd day in KL


aku sbenarnya dah taktau nak tulis entry ape lg dah.. duk asyik post pasal kehidupan aku kat KL ni.. rsa cam boring la plak.. biarlah..

hari ni aku bangkit lewat lagi.. kesnya smalam aku ada tnya kat amoi yg hantarkan aku kat CM, "spatutnya kitorg kena masuk waktu pejabat ke? we should be role in office time rite?"

"oh? no need la.. it's up to you la nak datang pukul berapa ma.. keja ini macam ni tak kira masa ma..", balas si amoi tu..

"is it? ok..", kata aku.. dalam kepalaotak aku..nah! setting siap2 esok nak bangun lewat.. so hari ni ape lg.. pkul 10 lebih baru sampai office!

hari ni kwn aku planning nak pegi ngan kete.. mujurlah jalan tak jamm.. masuk lebuhraya smart tu je jamm kejap sbb ade accident.. sampai office, aku sambung buat task yg diberi.. walopun aku maseh kabur2 pasal projek, aku try explore gak.. quite big and tough gak ar projek sistem AmBank ni.. aku tgk coding pn dah pening.. guider aku, Aaron, byk gak la bg tunjuk ajar kat aku.. alhamdulillah.. walopun dia chinese at least he's willing to teach and guide me from zero la..

hari ni lebih baek dari semalam.. tp tempoh 'senak otak' still ada beb.. ptg dlm pkul 5.30 kami ada meeting psal projek.. oleh kerana aku maseh baru, aku tak banyak bercakap.. just listening to discussion la.. about a dateline, tasking, and so on la.. tp aku ada rasa kagum la kat sorg minah ni.. speaking english pekat wo.. salute spring..! toing toing~! tp kesian.. lidah dia cam keras.. nak sebut 'S' agak sukar sdikit.. huhuhu.. then meeting abes satu jam selepas..

habis dari meeting, aku dpt arahan dari Aaron utk siapkan layout utk report.. esok dia nak tengok! dammit.. so nak tak nak, terpaksa la..

** baru masuk hari kedua dah meronta-ronta nak balik.. hahahaha..

PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
0 Comments


0 Orang Kentut Madu:

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger