Ads: (Please Click!)

Tuesday, December 02, 2008

Blogspot OR Blogpsot?


Selepas aku post entry sblom ni smlm, aku ade wat research serba sedikit psl blogspot yang link ke web Bible ni.. Ade gak aku cuba2 link ke web yang hampir sama dengan link asal web tersebut.. Maksud aku, contohnya Friendster.com aku taip link friendsters.com atau friendstor.com.. Dan macam2 lagi.. Myspace.com.. Myspaces.com.. Tapi semalam dah lewat and mata aku pun ngantuk gile.. Dah kol 5 pagi rupa2nya.. Then aku off laptop aku.. Kol 6 lbh baru aku tido.. Skrg baru aku bangkit, trus je aku post entry ni..

Tahukah anda??? Kesilapan anda menaip http://<blog anda>.blogpsot.com akan link ke WEB BIBLE??? Beware..

Smasa aku online, Nas mesej kot YM.. Die inform bukan blogspot aku aje yg direct link ke web haramjadah Bible tu.. Semua.. sape2 yg silap taip blogpsot sure link ke web haramjadah Bible tu.. Then si Nas tunjuk aku brape hit web haramjadah Bible tu dapat.. Mak aiii!!! Lebih 6 ribu hit sehari!!!

Apa komen anda? Mende ni dah lama berlaku ke? Ade tak org yg perasan?


PERHATIAN! Aktiviti PLAGIAT (copy & paste) sesuatu artikel tanpa pengetahuan dan kebenaran penulis adalah satu aktiviti/perbuatan yang TIDAK BERMORAL!

Ads: (Please Click!)
Comments
0 Comments


0 Orang Kentut Madu:

Post a Comment

Ruang komen telah di-set sebagai 'dofollow'. Sila tinggalkan URL blog anda dengan cara yang bijak. Baca DI SINI untuk mempelajari SEO mengenai 'dofollow' link.

Kepada ANONYMOUS, sila tinggalkan link dengan cara yang bermoral sedikit.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini dan menurunkan komen anda.

 

Blog Aduka Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger